El govern britànic estudia tallar la connexió a Internet a usuaris per descàrregues il·legals

Una altra opció és que les companyies facilitin les dades dels internautes perquè paguin els drets

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

EFE | LONDRES
El govern britànic estudia castigar els internautes que descarreguin continguts de la xarxa il·legalment amb la suspensió del servei, la mateixa mesura que França va incloure en la seva llei contra la pirateria i que va ser rebutjada per inconstitucional. El Ministeri d'Empresa i Innovació, dirigit per Peter Mandelson, analitza també l'opció de requerir a les companyies proveïdores d'Internet que facilitin les dades d'aquells usuaris que realitzin descàrregues il·legals i les lliurin als propietaris dels drets d'autor sense necessitat que hagi una decisió judicial pel mig.
Els plans governamentals passen perquè els proveïdors d'Internet actuïn contra els infractors, ja sigui "bloquejant l'accés a webs de descàrrega, reduint la velocitat de la banda ampla o suspenent temporalment la seva línia d'Internet". Aquesta última mesura s'adoptaria únicament "com últim recurs contra els pirates", segons va precisar el departament de Mandelson, que està rebent suggeriments de particulars i membres del sector abans de prendre una decisió definitiva.
En un document preliminar publicat ahir, el govern assenyala que està valorant diferents alternatives per a defensar els interessos dels propietaris de drets d'autor. Una d'elles és requerir als proveïdors d'Internet que facilitin dades personals -l'adreça IP- dels qui es descarreguen continguts de forma il·legal als propietaris dels drets d'autor sense necessitat que aquests acudeixin als tribunals per a obtenir-los.
El govern britànic també estudia exigir a aquestes companyies que "prenguin mesures contra els usuaris a qui els propietaris dels drets d'autor identifiquin com infractors del copyright en les xarxes P2P", en les quals els usuaris funcionen com a servidors i comparteixen continguts.

COMPARTIR
 
Enllaços recomanats: Juegos | Proteja ahora su casa por sólo 99 €
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas