Final de Lost

Els estudiants gironins, en pantalla gegant

El campus universitari de Montilivi és un dels punts escollits per Cuatro i Fox per emetre l'últim capítol de la popular sèrie de J. J. Abrams
 
DdeG / GIRONA

Sembla mentida, però ja només falten cinc dies per conèixer el final de Perdidos (Lost). La matinada de diumenge a dilluns la popular sèrie, qualificada per molts experts com la millor de la història, arriba al seu tan esperat i temut final. I a Girona serà possible veure aquest desenllaç simultàniament als Estats Units i en pantalla gran. Serà a la residència del Campus de Montilivi, un dels diversos punts que arreu de l'Estat oferiran el darrer episodi de la sèrie de J.J. Abrams.

I és que Cuatro i FOX volen acomiadar Perdidos d'una forma extraordinària i, després d'haver emès les sis temporades de la sèrie, ara uneixen esforços en l'organització de diferents esdeveniments oberts al públic en els quals els assistents tindran l'oportunitat de seguir en directe i simultàniament a l'emissió des dels Estats Units del final de la sèrie, la matinada del diumenge al dilluns, a Madrid, Barcelona, Sevilla, Sant Sebastià, Ourense, Granada, València, Girona i Salamanca.

A Madrid, serà a partir de la 1 quan tingui lloc una marató en els Cines Yelmo Ideal dedicada als incondicionals de la sèrie. L'emissió en alta definició del doble episodi final de Perdidos (programada per a les 6 de la matinada), a través del canal FOX HD de Digital +, serà precedida per la projecció de quatre capítols clau per entendre la trama de la sèrie: el penúltim de la sisena temporada, What they died for; l'últim de la cinquena, The incident; l'últim de la tercera, Through the Looking Glass; i el doble episodi pilot de la primera temporada. Tots els materials es veuran en versió original subtitulada, excepte l'episodi final, que replicarà l'emissió original en anglès sense subtítols que s'enviarà en aquell mateix moment des dels EUA.
La nit Lost a Barcelona començarà a les 22 h a la Barceloneta, al costat del mar, en una festa molt especial organitzada a la Sala Shôko, on l'equip de Lost Day i el Festival Internacional de Cine Fantàstic de Sitges han organitzat concursos i activitats. Ja a partir de la 1 de la matinada, la festa es trasllada al bar Bharma, l'únic local temàtic consagrat a Perdidos que hi ha al món i, a més de poder veure's en diferents pantalles l'episodi pilot, el penúltim i el final de la sèrie, els assistents rebran un kit de regals que inclou diferents llibres oficials de la sèrie. A més, podran esmorzar en rigorosa primícia els Lostis, una edició especial d'uns cereals exclusius amb un embolcall únic.

FOX i Cuatro també han arribat a un acord amb la xarxa de residències universitàries RESA per facilitar el visionat de l'últim capítol de la sèrie als universitaris d'algunes residències de Sevilla, Granada, València, Madrid, Salamanca, Barcelona, Girona, Sant Sebastià i Ourense. A partir de les 6.30 hores del dilluns, coincidint amb l'emissió a Cuatro, FOX i Cuatro s'encarregaran de servir l'esmorzar als estudiants que matinin per veure l'últim episodi de Perdidos. A més del previsible també podran degustar els Lostis.
  És un producte d' Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa d'Editorial Prensa Ibérica. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
logo OJD
 
logo CPM

  
logo EPI Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona |  Diario de Ibiza |  Diario de Mallorca |  Empordà |  Faro de Vigo |  Información |  La Nueva España |  La Opinión A Coruña |  La Opinión de Granada |  La Opinión de Málaga |  La Opinión de Murcia |  La Opinión de Tenerife |  La Opinión de Zamora |  La Provincia |  Levante-EMV |  Mallorca Zeitung |  Regió 7 |  Superdeporte |  The Adelaide Review |  97.7 La Radio |  Blog Mis-Recetas