Final de Lost

A Olesa, emissió del desenllaç a La Passió

La Passió d'Olesa de Montserrat ja ha confirmat que serà un dels locals on s'emetrà el capítol final. En saps algun altre? Diga'ns-ho a través d'un comentari i ho publicarem!
 

La Passió d'Olesa
La sèrie de televisió nord-americana “Lost”, que ha aconseguit ser un fenomen de masses durant les 6 temporades que ha estat en antena, arriba al seu final el proper diumenge 23 de maig de 2010.  
 
Motivats pel gran seguiment d’aquesta sèrie, que a casa nostra emet la cadena de televisió Cuatro, un grup de col·laboradors de La Passió d’Olesa de Montserrat ha organitzat una trobada perquè els seguidors de “Lost”
puguin viure junts el capítol final. Un capítol que, en dues hores i mitja de durada, promet resoldre moltes incògnites i no deixar indiferent a ningú.
 
La trobada al teatre de La Passió, gratuïta i oberta a tothom, començarà a les 10 de la nit de diumenge 23 de maig i comptarà amb diversos actes abans de la projecció del capítol final. Per exemple, a les 12 de la nit, l’escenari del teatre es transformarà en un plató televisiu per acollir un concurs en forma de xou, on equips de 3 persones lluitaran per demostrar que ningú en sap més que ells sobre “Lost”. Les inscripcions per al concurs ja són obertes a l’adreça de correu electrònic estaciodharma.lapassio@gmail.com. Durant la nit, a més, també es podrà gaudir amb la projecció dels capítols clau de les 6 temporades o participar en un debat sobre la sèrie.
 
Un cop superada la nit, serà ja a les 6.30 de la matinada quan a la pantalla de cinema del teatre s’hi podrà veure el capítol final a través de la cadena Cuatro, en versió original i amb subtítols en espanyol. I finalment, ja de bon matí, els seguidors de “Lost” podran intercanviar les seves opinions sobre el final de la sèrie gaudint d’un esmorzar ofert per les pastisseries Magda i Perarnau d’Olesa.
 
Malgrat l’horari poc habitual d’aquest esdeveniment, des de l’organització s’augura una bona afluència de públic ja que el fanatisme dels seguidors de “Lost” és notable i, a més, el dilluns 24 és un dia festiu per a tots aquells que estudien o treballen a Barcelona.

  És un producte d' Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa d'Editorial Prensa Ibérica. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
logo OJD
 
logo CPM

  
logo EPI Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona |  Diario de Ibiza |  Diario de Mallorca |  Empordà |  Faro de Vigo |  Información |  La Nueva España |  La Opinión A Coruña |  La Opinión de Granada |  La Opinión de Málaga |  La Opinión de Murcia |  La Opinión de Tenerife |  La Opinión de Zamora |  La Provincia |  Levante-EMV |  Mallorca Zeitung |  Regió 7 |  Superdeporte |  The Adelaide Review |  97.7 La Radio |  Blog Mis-Recetas