Sant Jordi 2010
Una història de nassos

El país dels mullats

El país dels mullats són sis contes curts que giren al voltant de l'enuresi nocturna, el que diem col·loquialment "mullar el llit". La Berta té sis anys i mig, i a vegades, encara se li escapa el pipí al llit, cosa que porta molt malament.
 

El seu germà Tadeo, 'onze anys (que també mullava el llit quan era més petit), decideix inventar uns contes per alegrar-li la vida.
És així com imagina el país dels Mullats. Un lloc on ells són els protagonistes juntament amb l'Oca Totxa, el ninot preferit de la Berta, que cobra vida a cada aventura, sense deixar de ser drap.

Editorial: Edicions Salòria

  És un producte d' Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa d'Editorial Prensa Ibérica. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
logo OJD
 
logo CPM

  
logo EPI Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona |  Diario de Ibiza |  Diario de Mallorca |  Empordà |  Faro de Vigo |  Información |  La Nueva España |  La Opinión A Coruña |  La Opinión de Granada |  La Opinión de Málaga |  La Opinión de Murcia |  La Opinión de Tenerife |  La Opinión de Zamora |  La Provincia |  Levante-EMV |  Mallorca Zeitung |  Regió 7 |  Superdeporte |  The Adelaide Review |  97.7 La Radio |  Blog Mis-Recetas