Estaran entre els equips privats amb un camió Mercedes 1844 AK que és germà del que lidera Pep Vila, segon classificat a la darrera Transorientale. Fèlix Salido, que serà copilot de Selga i Torra, raona que «per a nosaltres és un repte; hem fet el Dakar altres vegades, però córrer ara junts i en un camió suposarà una nova exigència. No sabem quin serà el nostre sostre, potser estar entre els 20 o bé els 15 primers pot ser un bon resultat. En tot cas, voldríem que fos un primer pas per a un projecte que pogués continuar endavant, ens agradaria tornar més endavant i, qui sap, lluitar per la victòria».

Jordi Torra i Francesc Selga, es pot veure en el desglossat adjunt, tenen un palmarès amb títols de campions d’Espanya i han estat en el Dakar, el veritable africà, en diverses ocasions. Torra va ser dotzè en un equip oficial, Selga va acabar 14è dins un equip privat. Ambdós, al costat de Salido (que era el cap d’equip), van viure la inoblidable experiència amb els petits Suzuki que, sota preparació d’Accessoris Manresa, van aconseguir arribar fins al llac Rosa. Jordi Torra diu, encara emocionat, que «res no podrà ser mai tan emocionant com allò, encara recordo el gran patiment quan se’m va trencar la corretja de transmissió a tan sols 60 km del final».

De les petites abelles d’aquell Dakar del 1990 que circulava pel desert del Teneré a les 9 tones del Mercedes 1844 AK que portaran a l’altra banda de l’Atlàntic, a través de Xile i Argentina, amb el suport de la infraestructura Epsilon, amb David Oliveras de preparador. La potència és de 750 cavalls.

Jordi Torra opina sobre el traçat de la cursa per Argentina i Xile que «hi anem amb incògnites, ja que segons amb qui parles et diu que hi ha molta sorra i d’altres que no. El que sí que és gairebé segur que ens trobarem allà serà moltíssima calor, serà estiu extrem, un temps diferent del que teníem a Àfrica en aquestes dates». Pel que fa a la cursa, Torra creu que «el fet que ens trobem davant un recorregut que és nou pot fer que hi hagi més sorpreses. Abans tothom sabia què passaria en arribar al Marroc o a Mauritània, qui atacaria i quan ho faria. Nosaltres volem fer-ho bé i sempre hem tingut un ànim molt competitiu, però amb camió en un raid tan llarg som novells».

Francesc Selga encara veu una «gran diferència entre els pilots de cases oficials i els privats, ja que els mitjans de què disposen els uns i els altres són incomparables. Per part nostra hem de veure fins on podem arribar, ni nosaltres no ho sabem del cert». Francesc Selga destaca que «el nostre Mercedes és molt fiable de mecànica i això és un gran avantatge». També ho és que aquest equip, que sortirà en l’ordre 23 en camions, disposa de dos pilots de categoria que es poden repartir la conducció. El dia 28 marxen cap a l’Argentina, on el 3 gener comença la cursa. El camió està travessant l’oceà en vaixell en aquests moments.