REDACCIÓ | MANRESA
Una àmplia representació d'atletes del CA Manresa i del CA Igualada participaran aquest dissabte en els campionats de Catalunya absoluts, que se celebren a Palafrugell, conjuntament amb el míting internacional d'aquesta població. Encapçalarà la participació manresana l'atleta amb més possibilitats de medalla, la saltadora de triple Dèbora Calveras. També hi seran els migfondistes Abel Ávila (800 llisos), Ignasi Ávila (1.500 llisos), Guillem Fernández (1.500 llisos), Alba Gallardo (800 llisos) i Ekhiñe Otaola (800 llisos). El CAM també tindrà presència en les proves de marxa amb Carme Robles i Guillem Pérez; en velocitat, Anna Circuns (100 tanques), Cristina Cárdenas (100 tanques), Ariadna Aivar (400 tanques), Olatz Mompeó (400 tanques); i en llançaments, Alba Estevez en disc i Laia Morató (perxa). També dins el grup d'entrenament de Manresa hi haurà participació de dues atletes entrenades per Joan Lleonart, Meritxell Calcuch (FC Barcelona) en els 5000 llisos, i la igualadina Anna Bové (FC Barcelona) en els 1.500 llisos. Així mateix, el fondista establert a Navarcles Pol Guillén (FC Barcelona) sortirà a la final dels 5.000 llisos, l'anoienca Maria Vasco en els 5 km marxa i l'olesà Marc Orozco (FC Barcelona) en els 400 llisos.
Pel que fa al CA Igualada, desplaçarà 12 atletes a Palafrugell, on destacaran les participacions d'Eduard Vives en els 100 llisos i d'Èlia Pascual en javelina i pes.
D'altra banda, quatre juvenils del CA Manresa, Albert Babí, Vicenç Torras, Gerard Llimós, Alba Casanovas, acompanyats del seu tècnic, Àngel Lluís Garcia , participen en els campionats d'Espanya autonòmics a Avilés.