REDACCIÓMANRESA
L'hotel Augusta de Vilanova del Vallès acollirà aquest vespre la Gran Nit del Motor, una cita que tindrà la presència de nombrosos pilots, de personalitats vinculades a aquest món i una exposició de vehicles exclusius i de competició. Aquesta vetllada servirà d'arrencada del Gran Premi de Catalunya de Motociclisme, que se celebrarà aquest cap de setmana al circuit de Montmeló, molt a prop del lloc on es fa la festa.
Alguns dels pilots que participaran en aquesta vetllada són Nani Roma, Jorge Lorenzo, Marco Melandri, Álvaro Bultó, Jordi Gené, Víctor Sagi, Jordi Tarrés, el pilot de quads navassenc Joan Manel González Pedregà, Marc Batlle i Josep Maria Folch. A més d'aquesta trobada, hi haurà una selectiva exposició de vehicles. Hi haurà cotxes i motos de competició, com ara un Seat León WTCC, el Renault amb el qual Fernando Alonso va guanyar el mundial de Fórmula 1 del 2006 i una Derbi de 125 cc d'Ángel Nieto; també hi haurà models exclusius de les marques Ferrari, Lamborghini, Mercedes, Aston Martin i Jaguar, com també vehicles de curses off road, com és el cas de camions de l'equip Epsilon que participen en les edicions del ral·li Dakar.
La vetllada tindrà la presència de les autoritats locals i també del director general del Circuit de Catalunya, Ramon Praderas. Durant els darrers dies, a més, s'ha presentat un pla integral que inclou el projecte La dona com a motor del canvi, que té l'objectiu de poder introduir la perspectiva de gènere en el món del motor i promocionar la integració de la dona en l'enginyeria automobilística.