ORIOL JOU VIC
Dissabte es va disputar la 41a edició del Ral·li Osona, una de les proves més prestigioses puntuable pel Campionat de Catalunya de Ral·lis, la Copa Catalunya de Ral·lis d'Asfalt i de Regularitat-Sport, i pel Volant RACC Esso-Mavisa.
El pilot d'Olost Josep Maria Membrado i el seu copilot, Jordi Vilamala (Escuderia Gironella), que fins al moment havien aconseguit la victòria en totes les curses disputades enguany, van finalitzar en una valuosa segona posició, a causa de l'alt coeficient de la prova, que els va significar un bon grapat de punts de cara al campionat. Xavi Pons i Àlex Haro, al volant d'un Porsche 911 GT3, van mostrar-se intractables al llarg del ral·li i van arribar al podi de Vic com a vencedors, després d'haver guanyat totes les especials de la cursa.
"Osona sempre és un ral·li molt complicat, i aquesta vegada no ha estat una excepció", explicava Membrado, que va fer referència a la dificultat de pilotar amb calor al matí i amb pluja a la tarda.