EFE | BERLÍN
El Bayer Leverkusen va golejar ahir per 4-0 el Nuremberg i va continuar la seva ratxa victoriosa, mentre que el Bayern de Munic no va passar d'un empat sense gols a casa davant el Colònia, amb el qual va seguir perdent terreny davant l'equip de les aspirines, que és líder provisional en solitari.
El Bayern és ara vuit punts per sota del Leverkusen i l'afició ja ha perdut la paciència: ahir va sotmetre l'equip a un concert de xiulets a l'Allianz Arena, en el tercer partit consecutiu sense marcar per part dels homes que entrena l'holandès Louis Van Gaal.
Un dels equips més afavorits de la jornada va ser el Mainz, que va derrotar per 2-1 el Hoffenheim, i puja fins el cinquè lloc. El Schalke és tercer després de vèncer l'Eintracht per 2-0. El vigent campió, el Wolfsburg, no va passar de l'empat amb el Bochum (1-1). El partit amb més gols se'l va endur el Hannover davant el Friburg (5-2).