EFE MADRID
El jugador del Sevilla Jesús Navas és la principal novetat present en la convocatòria que va fer pública ahir el seleccionador Vicente del Bosque per als partits amistosos que Espanya jugarà contra l'Argentina i Àustria.
El matx contra l'Argentina, que és entrenada per Maradona i amb Messi entre els escollits, es jugarà dissabte al terreny de joc del Vicente Calderón i servirà per celebrar el centenari de la RFEF. El matx contra Àustria serà dimecres de la setmana vinent, el 18 de novembre, i serà a Viena.
El sevillista Jesús Navas farà la seva estrena en aquests dos partits amb la selecció, mentre que Pablo Hernández, del València, tornarà a l'equip després d'haver participat en la Copa Confederacions que es va celebrar el juny passat a Sud-àfrica. Del Bosque té baixes per lesió, entre les quals les de Santi Cazorla i Marocs Senna (Vila-real) i ha prescindit de Torres i Riera, del Liverpool, després de parlar amb el tècnic del conjunt anglès, Rafa Benítez, que li ha comunicat que arrosseguen molèsties físiques.
La participació de Navas ja era esperada atesos els bons partits del jugador andalús els darrers mesos i que ja havia manifestat la predisposició a ser inclòs en la propera llista del seleccionador estatal.
Els 23 jugadors convocats per Vicente del Bosque són Casillas, Reina i Diego López, com a porters; Sergio Ramos, Carles Puyol, Piqué, Arbeloa, Iraola, Capdevila, Albiol i Marchena, defenses; Busquets, Cesc Fàbregas, Xabi Alonso, Xavi Hernández i Iniesta com a jugadors de mig camp; Silva, Dani Güiza, Pablo Hernández, Negredo, Mata, Villa i Jesús Navas com a homes de la davantera.