REDACCIÓMANRESA
En el primer partit després de la derrota de la setmana anterior contra el líder, els CN Manresa Deyse va reaccionar amb una golejada que ja era esperada, a causa del nivell del rival, però que, a més, va ser convincent. L'equip garrotxí, conscient de la seva inferioritat, va plantejar el partit amb una zona defensiva que permetés allargar el temps de l'atac bagenc i, en atac, també esgotava els 30 segons de possessió. Aquesta estratègia els va permetre aguantar amb un resultat més o menys igualat fins al final del segon quart.
En el primer, els locals van estar poc encertats en els llançaments, mentre que l'equip de Nélson Rabiñá superava sovint Rubén González. D'aquesta manera, al segon període el resultat era de 5-4, però dos gols consecutius de Carles Sanz i un altre d'Òscar Rey van fer que el marcador es disparés fins a 8-4 i el partit quedés decidit. Abans, Nick Korsgaden havia aconseguit fer tres gols seguits.
Amb tot resolt, al tercer quart, els gols d'Eduardo Cortez, de penal, el mencionat Korsgaden i Rey deixaven en anècdota l'aconseguit per Marc Reixach i disparaven el marcador fins a l'11-5.
Amb aquesta diferència, el tècnic local, Jordi Timblau, va situar Isaac Prieto sota els pals. Aleshores els visitants ja havien abaixat els braços i el parcial de 5-1 deixava ben clar que tot estava decidit i la diferència arribava fins als deu gols. Els manresans rebran, la jornada vinent, un CN Sant Feliu sempre molt lluitador i que vol posar les coses difícils.