regió7.cat » Esports
 Notícia anterior   Notícia següent 

La lesió de Messi no és tan greu, i podria jugar amb l´Inter

L'argentí té una lesió de grau 1 a l'adductor de la cama esquerra, i els metges no el descarten

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Messi va haver de ser atès diverses vegades pel doctor Ricard Pruna<br />
Messi va haver de ser atès diverses vegades pel doctor Ricard Pruna
 alfredo aldai/efe

EFEBARCELONA Els serveis mèdics del FC Barcelona no van descartar ahir la participació de l'argentí Leo Messi per jugar el partit de demà, decisiu per a la continuïtat blaugrana, després d'haver-se hagut de retirar a la segona part del matx de dissabte passat a San Mamés contra l'Athletic. Messi té una lesió de grau 1 a l'adductor de la cama esquerra, menys greu del que es pensava dissabte a la nit.

El jugador va ser sotmès ahir a unes exploracions a l'Hospital de Barcelona, on se li van fer ecografies i ressonàncies magnètiques després de les quals els serveis mèdics no descartaven que el futbolista pugui jugar demà contra l'Inter. La seva participació per a un partit tan important sembla decisiva, tot i que els serveis tècnics hauran de valorar si arrisquen que es lesioni de més gravetat i llavors tampoc no pugui jugar el Barça-Reial Madrid de diumenge que ve, en un tram de temporada en el qual els blaugrana hauran d'afrontar molts partits seguits.

La possible baixa de Messi adquireix més importància si es té en compte els problemes de l'equip entre lesionats i malalts. Així, el suec Zlatan Ibrahimovic, que no va actuar a Bilbao, també es va sotmetre ahir a una ecografia, que va evidenciar una clara millora en la lesió que arrossega als isquiotibials de la cama esquerra. El jugador encara no ha rebut l'alta, però s'espera que la seva evolució sigui positiva els pròxims dos dies. Com Messi, la seva participació en el decisiu partit de demà és dubtosa, i també per jugar diumenge davant del Reial Madrid.

La resta del quadre mèdic blaugrana el formen els malalts per grip A, un grup format per Touré Yaya, Abidal i ara, Rafa Márquez. Cap dels tres no podrà jugar demà. Abidal, a més del grip, també està lesionat. A més, el Barça no podrà disposar per a aquest partit de l'ucraïnès Txigrinski, que no està inscrit a Europa, motiu pel quan només disposa de quatre jugadors a la cobertura, que seran els titulars: Alves, Puyol, Piqué i Maxwell. Els dubtes estan en la combinació que Pep Guardiola podrà fer en atac.

COMPARTIR
 
Motos GP Valencia

Moto GP

Arriba el Gran Premi de la Comunitat Valenciana, on es decidiran moltes places del resultat final.

» Portada » 125cc » 250cc » MotoGP » Horari

La Liga 2009/2010
  EN IMATGES

TEXTO

DESCRIPCION
 Veure galeria »
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes