regió7.cat » Esports
 Notícia anterior   Notícia següent 

Guardiola disposarà de 23 jugadors per al mundial

Jonathan dos Santos i Jeffren són els dos reforços del Barça Atlètic

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
 fcbarcelona.cat

EFE | BARCELONA

Després d'aplanar el seu camí per accedir als vuitens de final de la Lliga de Campions amb el triomf davant l'Inter (2-0) i abans de rebre el Reial Madrid, el Barça ha fet un petit parèntesi per pensar en el mundial de clubs: ahir va remetre a la FIFA la llista de 23 inscrits per disputar el torneig, del 16 al 19 de desembre a Abu Dhabi.
La gran novetat ha estat la inclusió de tres jugadors del Barça Atlètic: el porter Rubén Miño (12), el migcampista Jonathan dos Santos (10) i l'extrem Jeffren Suárez (7). A més, també serà entre els convocats l'argentí Gabi Milito (18), que encara la recta final de la recuperació per una lesió al genoll. El Barça, a més, ha pogut sortejar una exigència de la FIFA, com és la numeració de les samarretes, que ha d'anar de l'1 al 23: així Touré Yayá podrà continuar lluint el número 24. El Barça debutarà en el mundial de clubs el dia 16. El rival sortirà de l'enfrontament entre l'Atlante mexicà i el vencedor del partit entre l'Al Ahly egipci i l'Auckland City neozelandès.
Després d'un any excepcional del Barça, amb l'obtenció de cinc títols (Lliga, Copa del Rei, Lliga de Campions, Supercopa d'Espanya i Supercopa d'Europa), el conjunt blaugrana té davant seu la possibilitat d'arrodonir el 2010 amb el mundial de clubs, que ja se li va escapar en dues edicions. L'any 1992, quan encara rebia la denominació de Copa Intercontinental, davant del Sao Paulo (2-1). I el 2006, l'Internacional de Porto Alegre es va endur el mundialet (1-o).

El lateral francès Eric Abidal va signar ahir la seva ampliació i millora de contracte amb el Barça, al qual continuarà lligat fins al 30 de juny del 2012. Abidal, de 30 anys, acabava la seva vinculació amb el club l'estiu del 2011, per la qual cosa continuarà un any més de blaugrana. La seva renovació se suma a les recents de Touré Yayá, Valdés, Pedro, Leo Messi i Puyol.

COMPARTIR
 
La Liga 2009/2010
  EN IMATGES

TEXTO

DESCRIPCION
 Veure galeria »
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad