Leo Messi té un esquinç de grau dos i serà baixa contra l´Espanyol

Xavi Hernández diu que "perd més el Barça sense l'argentí que el Madrid sense Cristiano"

 
Leo Messi té un esquinç de grau dos i serà baixa contra l´Espanyol
Leo Messi té un esquinç de grau dos i serà baixa contra l´Espanyol  

AGÈNCIESBARCELONA
L'argentí Leo Messi és baixa definitiva per al derbi que disputaran demà al Camp Nou el FC Barcelona i l'Espanyol. El davanter blaugrana va sortir amb un esquinç de grau dos al turmell dret del partit de la Lliga de Campions de dimecres a l'estadi Valeri Lobanovski de Kíev, arran d'una entrada d'Andrei Xevtxenko quan el partit ja arribava al final.
L'informe mèdic fet públic ahir a la tarda diu que Messi no podrà jugar demà i que, depenent de l'evolució de la seva lesió, podrà o no estar a punt per als propers partits. Es refereix a la semifinal i a la final o al partit pel tercer lloc del mundial de clubs. El primer d'aquests dos partits, contra l'Auckland City neozelandès o l'Atlante mexicà, serà dimecres que ve, a Abu Dhabi, a les cinc de la tarda.
A la lesió del seu company es va referir ahir un dels homes forts del vestidor blaugrana, Xavi Hernández, que va afirmar que "perd més el Barça sense Messi, que el Madrid sense Cristiano Ronaldo", en relació a l'absència del portuguès del partit de demà, a Mestalla, contra el València, per sanció.
Qüestionat per com es pren Messi aquesta rivalitat, Xavi opina que "no està picat amb ningú, perquè no té aquesta personalitat. És competitiu amb l'equip que té al davant, però sempre pensa en el col·lectiu". Per això, "tenir el millor jugador del món treballant per al grup és fantàstic". En aquest sentit, va recordar que enguany s'ha endut la Pilota d'Or amb la més gran diferència de vots de la història i que, ara mateix, "és per damunt de qualsevol futbolista".
En parlar del partit de demà contra l'Espanyol, Xavi va dir que el seu equip afronta el partit "amb ganes de guanyar, però sense espines clavades", en referència a l'1-2 de la temporada passada. "Des que tinc consciència futbolística en categories inferiors, el gran rival del Barça ha estat l'Espanyol. El partit de l'any passat no ens porta bons records, però tampoc no hi ha cap ànim de revenja".
L'egarenc també va voler recordar que la derrota de la temporada passada va estar molt condicionada per l'expulsió de Keita a la primera part. També va lamentar la baixa d'Iván de la Peña, autor dels dos gols en aquell partit, per culpa d'una lesió. "Ells perden la seva filosofia", amb l'absència del cantàbric, "i nosaltres, el millor jugador del món".

Lió, Bayern i Milan, difícils
Xavi també va parlar de com queda la Lliga de Campions després que el Barça hagi superat la primera fase com a primer de grup, tot i els problemes que ha tingut en tots els partits i el fet de no haver pogut certificar la classificació fins al final. El centrecampista va dir que, en els vuitens, "l'Olympique de Lió, el Bayern de Munic i el Milan semblen els equips més complicats". De tota la competició, però, assenyala el Chelsea com l'adversari "més rocallós". També va considerar un honor haver estat inclòs entre els cinc finalistes del FIFA World Player, amb Messi, Cristiano Ronaldo, Kaká i Iniesta.


L'entrenador del FC Barcelona, Josep Guardiola, va rebre de manera anticipada el premi President Companys en no poder assistir a l'entrega d'ahir a la nit a l'INEF, on també van ser premiats Roger Esteller, Enric Masip, Santi Carda, Albert Malo i Xavi Moya, per haver participat el 1999 en un espot demanant el reconeixement de les seleccions esportives catalanes

  HEMEROTECA
anteriorsegüent

Classificació Primera Catalana G1

EQUIP Punts PJ PG PE PP GF GC
1 Figueres UE 75 33 23 6 4 69 28
2 Vilassar Mar 66 33 18 12 3 62 30
3 Palamós 64 33 20 4 9 60 29
4 San Cristóbal CP 60 33 19 3 11 51 51
5 Cerdanyola del Vallés 51 33 13 12 8 54 40
6 Mollet 50 33 15 5 13 57 43
7 Lloret 45 33 13 6 14 49 53
8 Avià 45 33 11 12 10 59 59
9 Montcada 44 33 12 8 13 52 60
10 Ripollet 44 33 12 8 13 64 62
11 Gramanet Milán B 42 33 12 6 15 47 62
12 Guíxols 42 33 12 6 15 45 52
13 Farners 42 33 12 6 15 61 62
14 UD San Lorenzo 38 33 10 8 15 37 53
15 Peralada 37 33 11 4 18 53 59
16 Premià 32 33 9 5 19 35 56
17 Manresa 28 33 8 4 21 45 64
18 CF Junior 24 33 5 9 19 31 68


Esport internacional

NBA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya