REDACCIÓMANRESA
La victòria que va obtenir dissabte el Construccions Queralt Gironella a la pista del Preconte Telde combinada amb la derrota del Campillos- la plaça de descens més propera- deixa les gironellenques vuit punts lluny del perill, quan aquest cap de setmana es tancava la primera volta de la lliga de Divisió d'Honor Femenina de futbol sala.
Les jugadores de Xavier Passarrius van fer un partit complet a les Canàries, i els tres punts que van sumar van servir per allunyar-se encara més de la zona de descens de la màxima categoria estatal del futbol sala femení. Els últims tres classificats ja han quedat molt enrere, Castelldefels, Preconte Telde i Pinto, mentre que el Campillos, que és en el 14è lloc de la taula, la darrera plaça de descens, va perdre a la pista de l'UCAM Múrcia per un contundent 6-0 i així deixa escapar les gironellenques, que ja han superat el Kupsa Logronyo a la taula classificatòria.
El Queralt Gironella ja es trobava per damunt del Soto del Real, que és 13è, però amb la victòria se situa onzè, un punt per damunt del Kupsa Logronyo i un punt per sota del desè, el Ponte Ourense.
La jornada vinent s'inicia la segona volta de la competició, i el Queralt Gironella haurà d'afrontar el partit a la pista del Burela. A l'anada les de Passarrius van golejar un conjunt que havia ascendit aquesta temporada, però ara el conjunt gallec ha agafat un bon estat de forma i es troba en la sisena posició, empatat a punts amb l'UCAM Múrcia.