REDACCIÓMANRESA
La victòria dels equips sèniors del Pintures Planell Igualada va maquillar una setmana no gaire bona per als equips de voleibol de casa nostra, ja que la resta de formacions igualadines i manresanes van perdre. L'equip femení de la capital de l'Anoia va superar per 1-3 (18-25, 25-23, 19-25, 23-25) el Vilanova en un matx molt tancat. El quart parcial va ser el més igualat de tots, i es va decantar de la banda visitant al final del partit.
No va tenir tanta sort l'equip sènior femení del Vòlei 6 Manresa, que va caure amb claredat a la pista del Carles Vallbona Granollers per 3-0, amb parcials de 26-24, 25-14 i 25-23, en un matx que no va tenir color. El sènior B de les bagenques també va caure vençut àmpliament pel CV Tarragona 2017 Sant Pere i Sant Pau per 3-0, amb parcials força ajustats de 25-23, 25-21 i 25-17.
Triomf masculí igualadí
Si en noies hi va haver una victòria, en homes també només una. El sènior del Pintures Planell va derrotar amb gran facilitat el Llars Mundet B per 3-0, amb parcials de 25-17, 25-10 i 25-8. El rival era el cuer de la classificació. Pitjor van anar les coses per al sènior masculí del Vòlei 6, que va caure derrotat per 3-0 contra el CV Prat, amb parcials de 25-17, 25-21 i 25-21. Per la seva banda, el sènior B masculí només tenia cinc jugadors disponibles, per la qual cosa se li va donar el partit perdut per 3-0 a la pista de l'Hortons.