Ponsarnau: ´hem fet poques coses bé per tenir possibilitats de lluitar pel partit´

El tècnic del Suzuki diu que la lesió de San Miguel "és una adversitat que caldrà assumir, com altres de la temporada"

 02:01  
Jaume Ponsarnau es lamenta d´una acció del partit d´ahir al migdia contra el Gran Canària
Jaume Ponsarnau es lamenta d´una acció del partit d´ahir al migdia contra el Gran Canària MIGUEL HENRÍQUEZ

XAVIER PRUNÉSLAS PALMAS P


rimer va ser Cusworth, després Nivins, fa pocs dies el Manresa va perdre per un temps Gladyr, que es va autolesionar, també han arrossegat molèsties durant l'any Montañez i Ivanov. Si tenen molt mèrit els 11 triomfs que acumula el Suzuki, amb un panorama així, encara s'han de valorar més. I ara s'hi afegeix el contratemps de Rodrigo San Miguel. Ahir, després del matx al Centro Insular i sense tenir una percepció clara del temps que pot estar de baixa el jugador aragonès, Ponsarnau va dir que "encara no en sabem l'abast, però aquesta és una adversitat que ens caldrà assumir i superar, com altres en una lliga en la qual no hem tingut gens de sort en les lesions. Però moltes ens podien semblar dramàtiques, i des de l'equip es va fer un pas. També haurem de tenir la resposta idònia, si es dóna el cas, amb Rodrigo".
Pel que fa al partit, l'entrenador ho tenia clar: "hem fet molt poques coses per tenir possibilitats. Érem davant un gran equip i en una de les pistes més complicades de tota l'ACB. No hem estat a l'alçada, i ells ens han superat. Hem començat malament i ha estat amb homes de la banqueta, que han tingut encert i valentia, amb qui hem pogut acostar-nos. Però defensivament no hem equilibrat el seu punt de duresa, i això ha incidit en els nou punts d'avantatge que tenien al descans". Ponsarnau va valorar que a la represa la rèplica del Suzuki ja va anar de seguida reduint-se: "les sensacions del Gran Canària eren millors i nosaltres aviat ens hem quedat a veure-les venir. S'ha intentat competir per l'average, però no ho hem aconseguit tampoc, no hi ha hagut bones respostes i amb tot en contra ja han vingut les lesions per acabar d'enfonsar-nos. Però no hem estat bé, i en una pista com aquesta i amb un rival que és tot un històric de l'ACB, ho hem pagat".
Rodrigo San Miguel, amb crosses per la lesió al turmell esquerre, va dir que "ens han tret de la pista per la seva intensitat, no hi ha res a dir, han estat millors". De la seva lesió va comentar que "he fet un salt quan entrava a cistella Carroll, i en caure el turmell m'ha fallat, no sé si m'he desequilibrat en trepitjar-lo o m'ho fet tot sol. No sé la importància té la lesió. Em fa mal, però he tingut en la carrera pocs esquinços i no em faig a la idea si serà més o menys greu, ho sabrem després de les proves mèdiques".
L'entrenador del Gran Canària, Pedro Martínez, va resumir dient que "hem jugat molt bé, tot i que penso que la diferència final és excessiva, tal com ho va ser a Manresa. Els nostres encerts en el llançament són destacables, però dono més relleu a la defensa, que és la que ens ha impulsat. Melvin Sanders i altres homes de la banqueta ens han donat força i al descans ja he felicitat els jugadors. Per ser als play-off hem de continuar així com a locals, però els cinc partits de fora no poden ser cinc derrotes".

  HEMEROTECA
anteriorsegüent

Classificació Primera Catalana G1

EQUIP Punts PJ PG PE PP GF GC
1 Figueres UE 75 33 23 6 4 69 28
2 Vilassar Mar 66 33 18 12 3 62 30
3 Palamós 64 33 20 4 9 60 29
4 San Cristóbal CP 60 33 19 3 11 51 51
5 Cerdanyola del Vallés 51 33 13 12 8 54 40
6 Mollet 50 33 15 5 13 57 43
7 Lloret 45 33 13 6 14 49 53
8 Avià 45 33 11 12 10 59 59
9 Montcada 44 33 12 8 13 52 60
10 Ripollet 44 33 12 8 13 64 62
11 Gramanet Milán B 42 33 12 6 15 47 62
12 Guíxols 42 33 12 6 15 45 52
13 Farners 42 33 12 6 15 61 62
14 UD San Lorenzo 38 33 10 8 15 37 53
15 Peralada 37 33 11 4 18 53 59
16 Premià 32 33 9 5 19 35 56
17 Manresa 28 33 8 4 21 45 64
18 CF Junior 24 33 5 9 19 31 68


Esport internacional

The requested resource (/generacionfiltroHTML/esports/2010/03/15/ponsarnau-hem-fet-poques-coses-possibilitats-lluitar-pel-partit/formula1/includes/formula1/clasificacion_cuadroMotor.html) is not available The requested resource (/generacionfiltroHTML/esports/2010/03/15/ponsarnau-hem-fet-poques-coses-possibilitats-lluitar-pel-partit/motociclisme/includes/gp/clasificacion_cuadroMotor.html) is not available The requested resource (/generacionfiltroHTML/esports/2010/03/15/ponsarnau-hem-fet-poques-coses-possibilitats-lluitar-pel-partit/motociclisme/includes/250/clasificacion_cuadroMotor.html) is not available The requested resource (/generacionfiltroHTML/esports/2010/03/15/ponsarnau-hem-fet-poques-coses-possibilitats-lluitar-pel-partit/motociclisme/includes/125/clasificacion_cuadroMotor.html) is not available
NBA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya