L´afecció de l´Igualada va acompanyar l´equip a la final a quatre de Portugal

Els anoiencs van tenir l'oportunitat d'empatar la semifinal amb el Liceo en una falta directa que Formatjé va fallar

 10:35  
Enric Torner intenta prendre la pilota a un dels jugadors del poderós rival, el Coinasa Liceo
Enric Torner intenta prendre la pilota a un dels jugadors del poderós rival, el Coinasa Liceo Pedro Ferreira
 MULTIMÈDIA

MARÍA VARELA(S. E.)TORRESNOVAS El Proinosa Igualada va comptar amb el suport de la seva afecció en aquesta final a quatre que es disputa al municipi de Torres Novas. Van ser una cinquantena de socis i membres de la penya Equip i Força que van animar els anoiencs perquè poguessin remuntar els gols del Coinasa Liceo.


El Proinosa Igualada va quedar a un sospir de donar la sorpresa en la primera semifinal de la Copa de la CERS i davant un dels principals candidats al títol, el Coinasa Liceo. Amb la victòria, l'equip gallec va passar al partit decisiu (avui, 16.00 h, hora d'aquí) de la final a quatre de la competició europea, que s'està disputant al municipi portuguès de Torres Novas.
La clau del partit entre l'Igualada i el Liceo va ser en els últims tres segons marcats per la polèmica. Amb el marcador que assenyalava un 2-1 a favor dels corunyesos, els àrbitres van assenyalar la desena falta dels rivals, però es van menjar dos segons. Per tant, quan Ferran Formatjé es va disposar a llançar la falta, l'electrònic només reflectia un segon per a la conclusió, i l'arlequinat, a més, va fallar davant el porter Jaume Llaverola.
Amb el xiulet que indicava el final, la plantilla anoienca va saltar a la pista per increpar els col·legiats, però ja no hi va haver marxa enrere. L'Igualada estava sentenciat. L'equip de Joan Carles va haver de posar el punt final a la seva actuació a la CERS , però això sí, amb el cap ben alt, ja que van oferir a Torres Novas un joc molt sòlid i una imatge molt lluitadora.
El Proinosa Igualada va jugar de tu a tu amb el Liceo, tot i que va cedir la posessió de la pilota als verd-i-blancs i es va replegar entorn de la seva porteria, esperant l'error del rival per sotir a la contra. Malgrat que el domini i les possibilitats eren gallegues, els igualadins tenien les ocasions més clares. Amb tot, la primera va ser per a Josep Lamas, tot i que al contraatac Jordi Creus va estar a punt d'inaugurar el marcador. El Liceo, el màxim anotador de l'OK Lliga, no podia desplegar el seu potencial ofensiu. Va acabar sent una jugada individual de Marc Gual la que va obrir el marcador, en el minut 11. El vuit del Liceo va recórrer tota la pista per batre Albert Balagué en un 1 contra 1. El conjunt dirigit per Carlos Gil encara va tenir més oportunitats per obrir una escletxa en el marcador, com un penal fallat per Jordi Bargalló en el minut 12, però la defensa de l'Igualada li ho va impedir una vegada i una altra.
Al descans, el 0-1 mantenia totes les possibilitats de l'Igualada, en canvi, posava molts nervis a l'equip de la Corunya. Això es va notar als primers compassos de la represa, en què Jaume Llaverola va haver de rebutjar dues ocasions molt clares. L'Igualada anava llançat a l'atac i no va tardar a arribar el gol: va ser des de la pena màxima, en el minut 33, i per mitjà de Jordi Creus.
Els arlequinats també tenien esperances de continuar sumant en jugades de pilota parada. Quan faltaven 13 segons per al final, el Liceo havia acumulat ja nou faltes. A la desena, els igualadins haurien de tirar una falta directa. Però quan els de Joan Carles estaven millor, Josep Lamas els va trencar amb un gol al segon pal. I la desena falta va arribar quan només quedava un segon de joc. L'Igualada va quedar molt a prop del triomf, però al final no va poder ser.
Els jugadors anoiencs van portar un crespó negre a la màniga en senyal de dol de quatre membres de la família de l'exvicepresident i dels patrocinadors de l'entitat, Xavier Bisbal, en un accident que ha deixat commocionats tant el club com la ciutat.

  HEMEROTECA
anteriorsegüent

Classificació Primera Catalana G1

EQUIP Punts PJ PG PE PP GF GC
1 Figueres UE 75 33 23 6 4 69 28
2 Vilassar Mar 66 33 18 12 3 62 30
3 Palamós 64 33 20 4 9 60 29
4 San Cristóbal CP 60 33 19 3 11 51 51
5 Cerdanyola del Vallés 51 33 13 12 8 54 40
6 Mollet 50 33 15 5 13 57 43
7 Lloret 45 33 13 6 14 49 53
8 Avià 45 33 11 12 10 59 59
9 Montcada 44 33 12 8 13 52 60
10 Ripollet 44 33 12 8 13 64 62
11 Gramanet Milán B 42 33 12 6 15 47 62
12 Guíxols 42 33 12 6 15 45 52
13 Farners 42 33 12 6 15 61 62
14 UD San Lorenzo 38 33 10 8 15 37 53
15 Peralada 37 33 11 4 18 53 59
16 Premià 32 33 9 5 19 35 56
17 Manresa 28 33 8 4 21 45 64
18 CF Junior 24 33 5 9 19 31 68


Esport internacional

The requested resource (/generacionfiltroHTML/esports/2010/05/16/lafeccio-ligualada-acompanyar-lequip-final-quatre-portugal/formula1/includes/formula1/clasificacion_cuadroMotor.html) is not available The requested resource (/generacionfiltroHTML/esports/2010/05/16/lafeccio-ligualada-acompanyar-lequip-final-quatre-portugal/motociclisme/includes/gp/clasificacion_cuadroMotor.html) is not available The requested resource (/generacionfiltroHTML/esports/2010/05/16/lafeccio-ligualada-acompanyar-lequip-final-quatre-portugal/motociclisme/includes/250/clasificacion_cuadroMotor.html) is not available The requested resource (/generacionfiltroHTML/esports/2010/05/16/lafeccio-ligualada-acompanyar-lequip-final-quatre-portugal/motociclisme/includes/125/clasificacion_cuadroMotor.html) is not available
NBA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya