SERGI TALAVERASALLENT
Sallent va celebrar ahir a la tarda la popular Cursa Internacional del Riu Cornet, de 13,3 km, que aplega cada any centenars d'atletes. En l'edició d'ahir, la novena, es van reunir un total de 198 participants, repartits en les diverses categories, que van poder gaudir d'una jornada esportiva en què el bon temps va acompanyar d'inici a fi.
El vencedor absolut va ser el magrebí Hicham el Amrani (Camargo), que es va imposar als seus rivals amb una sorprenent superioritat i que va creuar la línia de meta amb un temps de 42 minuts i 21 segons. El Amrani va dominar la cursa des de l'inici i va arribar en primer lloc en tots els avituallaments i sense donar cap tipus d'opció de victòria als altres participants. Darrere seu, a 42 i 66 segons, Samir Ait Bouychamane i Moussine Cherkaoui van completar les posicions de podi. El català Benito Ojeda va finalitzar en quarta posició, mentre que el millor local, Sergi Rodríguez, va ser setè.
En categoria femenina, la millor va ser la britànica Louise Brown, que va completar els 13,3 quilòmetres del circuit amb un temps total de 50 minuts i cinc segons. La magrebina Laila Daoud, campiona l'any passat, va ser segona. El tercer graó del podi va ser per a Noemi Moreno, del CA Igualada.
En acabar la cursa es va dur a terme l'entrega de premis a les instal·lacions del CN Sallent i, en acabar, participants i aficionats van berenar amb la botifarrada que es va muntar fora de les piscines.