REDACCIÓSANTPEDOR
Els arquers de l'Arc Set Santpedor van aconseguir quatre medalles d'or, set de plata i tres de bronze en el Campionat d'Europa Esportiu de Policies i Bombers Police-Fire Andorra 2010, que es va fer a Encamp. El club bagenc va aconseguir un botí de quatre medalles d'or, set de plata i tres de bronze.
El camp de tir era al llac Engolasters, amb 24 dianes en un recorregut per un bosc a diferents distàncies les unes de les altres. En el segon dia dels tres de competició hi va haver un round 900 al camp de futbol de Prades de Moles, una disciplina a l'aire lliure en la qual es llancen 90 fletxes a les distàncies de 60, 50 i 40 metres, i el darrer dia hi va haver un recorregut de bosc 3D a les pistes d'esquí de fons de la Rabassa, on es va tirar a vint dianes volumètriques.
Aquest campionat europeu va acollir més d'una vintena de països diferents i una gran quantitat de tiradors en les diferents modalitats dels quaranta esports que s'hi feien. El tir amb arc hi debutava, i ho va fer amb èxit. A més, serveix per escalfar motors per a les olimpíades de policies i bombers que es faran l'any que ve a Nova York.
El campionat esportiu que es va disputar a Andorra va tenir quaranta esports, en modalitats habituals i d'altres de no tant, com ara el paintball, la pujada d'escales, la tira-soga, els dards, els karts, el muster i també el bàsquet de modalitat 3x3.