regió7.cat » Esports
 Notícia anterior   Notícia següent 
89-67

Espanya resol amb solvència el duel davant Canadà

La selecció espanyola recupera sensacions positives i es queda a l'espera de rival per als vuitens del Mundial

 20:46  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Espanya resol amb solvència el duel davant Canadà.
Espanya resol amb solvència el duel davant Canadà. EFE
 NOTÍCIES RELACIONADES

EP / ESMIRNA (TURQUIA) Espanya ha fet els deures tot i que ha passat més dificultats de les necessàries, sobretot a la primera part, i s'ha imposat a un modest Canadà (89-67), que s'acomiada del Mundial sense cap victòria en la primera fase.

La campiona del món i d'Europa, tot i això, segueix sense oferir la seva millor versió i s'ha vist obligada a dependre d'altres resultats per saber a qui s'enfrontarà en els vuitens en defensa seva del ceptre mundialista.

Espanya, que no comptava amb el seu capità Juan Carlos Navarro que tenia molèsties a l'esquena, no volia sorpreses en l'última jornada d'aquesta primera fase i ha saltat a la pista per acomiadar-se d'Izmir amb un triomf. Concentrats i sabent que s'hi jugaven molt --la segona plaça del grup-- els espanyols han fet un bon començament (12-2), però Shepherd, des de la línia de triple, ha despertat el Canadà (17-10).

Els de Scariolo, tot i això, que tornaven a mostrar carències en defensa, han sabut aturar els atacs canadencs per obtenir facilitat amb el primer quart (28-17), amb un Rudy Fernández molt motivat i encertat després de perdre's ahir el duel.

El de Brescia ha decidit donar-li descans i ha tornat a treure a la pista l'equip B. I com ha passat en aquesta fase, els rivals han aprofitat la seva presència sobre el parquet per reduir les diferències (34-32), el que obligava a Scariolo recompondre el seu cinc per no patir, tot i que els triples de Garbajosa i Rudy servien per posar les coses al seu lloc (40-33).

Rudy recupera part de la seva alegria

Després del descans, Rudy Fernández (19 punts) recuperava la seva alegria habitual i Espanya un dels líders que necessita. El balear ha liderat la reacció de la 'roja' al parcial de 10-0 que semblava trencar el partit (59-44), ben secundat pels seus companys davant un Canadà que no oferia resistència en aquest tercer parcial.

Tot i això, Espanya, que no ha fet els deures en aquesta primera fase, haurà d'esperar a saber si acaba segona o tercera, perquè la seva posició dependrà del que passi al Nova Zelanda-França. La selecció espanyola apel·la a la sorpresa i que els 'Tall Blacks' s'emportin el triomf per situar-se segons.


COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad