Futbol. F. C. Barcelona
EFE
David Villa, davanter internacional asturià i del Barça, que aquest dijous s'ha fracturat la tíbia esquerra durant la trobada del Mundial de Clubs davant l'Al Sadd, ha afirmat que treballarà dur i que comptin amb ell per ser a la final de la Lliga de Campions, si el seu equip es classifica, i en l'Eurocopa amb la selecció nacional.
En el seu mur a la xarxa social 'Facebook' Villa ha escrit: "Hola a tots i totess. Gràcies pels vostres ànims. Aquesta lesió és un cop dur, però estic convençut que recuperaré com més aviat millor, pensant en jugar la final de Munic (sé que els meus companys em portaran a ella) i l'Eurocopa ".
"Treballare dur per a això. Que comptin amb mi. Demà ??ja estaré a Espanya. Una abraçada, conclou Villa, màxim golejador de la història la selecció espanyola de futbol.