A l'acte de presentació oficial de l'acord que ha tingut lloc a Barcelona, el president del club del Bages, Josep Vives, i el fundador de l'administració de loteria, Xavier Gabriel, han fet oficial un contracte pel qual l'empresa ubicada a Sort (Pallars Sobirà) es converteix en el principal patrocinador del club que passarà a anomenar-se la Bruixa d'Or Manresa.

Les xifres del contracte no s'han fet oficials per una clàusula de confidencialitat, però, segons han assegurat tant Vives com Gabriel, el compliment d'aquest no depèn de la situació esportiva de l'equip.

"Avui és un dels dies més emocionants de la meva vida, és un dia emotiu perquè tinc la sensació que comencem un nou cicle, una nova etapa que comença d'una manera vigorosa perquè ens acompanya una empresa que ha volgut apostar per nosaltres en una situació molt complicada", ha explicat el dirigent.

Així, en el partit d'aquest cap de setmana contra el Múrcia, el club manresà lluirà el logotip de l'administració de loteria líder a Espanya que factura uns 70 milions d'euros anuals.

El seu propietari, Xavier Gabriel ha dit que l'aposta per l'equip de Manresa és a llarg termini i s'ha mostrat convençut que aquest patrocini "repercutirà en les vendes de loteria".

Amb aquest acord, el Manresa, que a falta de sis partits per a la conclusió de l'ACB es troba pràcticament descendit, s'assegura la seva viabilitat econòmica després que l'Assignia deixés de ser el seu principal patrocinador a principi de 2013.

En aquest sentit, Vives s'ha mostrat confiat que, amb aquest impuls econòmic, el club pugui mantenir la categoria en els despatxos, encara que esportivament no aconseguís evitar el descens.

"D'aquí al mes de juny poden passar moltes coses, s'ha de veure que passarà amb altres clubs i per això demanem rigor i serietat. Sóc optimista, crec que podrem continuar en l'ACB", ha explicat Vives.

"Estem en una posició divina, pitjor no podem anar. Si baixem tornarem a pujar per quedar-nos molts anys més", ha ratificat Gabriel.

Davant la seva delicada situació econòmica, en les últimes setmanes el club havia aconseguit recaptar 42.472 gràcies a una campanya de 'micromecenatge' a través del web Verkami amb la qual es va apostar ingressar 40.000 euros en 40 dies.