El Barça al·lega error a l'acta per exculpar Mascherano

Segons el club, no recull l'expressió exacta del jugador a un auxiliar

27.10.2015 | 00:00
Javier Mascherano, en un dels partits del Barça d´aquesta temporada

El FC Barcelona recorrerà per l'expulsió de Javier Mascherano en el partit de lliga contra l'Eibar al·legant que és fals el que l'àrbitre Del Cerro Grande va fer constar a
l'acta sobre l'expressió que el jugador va adreçar a un dels àrbitres auxiliars. Segons Del Cerro Grande, el jugador es va dirigir a un dels seus assistents tot fent servir les paraules "la concha de tu madre". En canvi, el club ha defensat que Javier Mascherano va dir "la concha de tu hermana".
Albert Soler, director d'esports professionals del Barça, va explicar ahir que "recorrerem perquè, en un primer lloc, considerem que el que va dir Mascherano no és un insult i, a més no és el que reflecteix l'acta i, des del punt de vista formal, això també ens dóna ara peu per recórrer perquè l'acta quedi del tot invalidada". Segons l'acta arbitral del Barça-Eibar, Mascherano va ser expulsat al minut 82 per dir a un dels assistents "la concha de tu madre" quan en realitat va dir, sempre segons Soler, "la concha de tu hermana".
Encara que el significat d'una i altra frase no canvia substancialment, el matís és important, segons Soler, respecte de la sanció de quatre partits que va rebre Gerard Piqué per etzibar a un àrbitre assistent, a la tornada de la Supercopa, "em cago en la teva puta mare". Soler va especificar que "mentre que en el cas de Piqué no hi va haver cap diferència entre el que va dir i el que constava en l'acta, aquí hi ha una prova de vídeo i també d'àudio que mostra que Mascherano va dir una cosa diferent del que s'ha fet constar en l'acta". Jordi Mestre, el vicepresident de l'àrea esportiva, considera que l'expressió que va utilitzar l'internacional argentí "va ser més de ràbia que no un insult", encara que es va mostrar escèptic sobre l'èxit del recurs. "Veient allò que hem vist últimament, jo tinc poques esperances. Però això no vol dir que ens falti raó. Recorrem perquè crec que aquesta és la nostra obligació tant legal com moral". El comitè de competició ha de definir el càstig que rebrà Javier Mascherano que va rebre contra l'Eibar la vermella directa.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
[an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive]

Buscador de deportes

Fútbol

  • LaLliga Santander
  • LaLliga 1|2|3
  • 2ª divisió B
  • 3ª divisió
L'últim El més llegit
Enllaços recomanats: Premis cinema