Igualada vibra amb una nova edició de l'Urban Running Night Show

Gairebé 30.000 visitants van gaudir d'un esdeveniment totalment igualadí, que s'ha convertit en una cita ineludible en les últimes edicions

23.05.2016 | 00:00
Igualada vibra amb una nova edició de l'Urban Running Night Show

Igualada va viure, a última hora de dissabte, la cinquena edició consecutiva de l'Igualada Urban Running Night Show. Un esdeveniment que és referent de l'esport, l'oci i el comerç nocturn a Catalunya. A banda de les tradicionals curses de 5 i 10 quilòmetres, la novetat d'enguany ha estat la incorporació de la Mitja Marató de l'Anoia al programa de la festa de l'esport i el comerç. Gairebé 3.000 participants van gaudir de curses com la Urban Climbing, curses de patinets i cotxes de nadons o la cursa infantil d'1.6 quilòmetres per a nens d'entre 5 i 13 anys.
En l'apartat esportiu, la prova reina de 10 km va tenir un desenllaç molt emocionant amb la victòria ajustada de Radouane Noir (31:27.00), seguit de Mourad Mounim (31:27.90). El podi de la prova el va completar Abderrazak Samaou (31:59). Pel que fa a la categoria femenina, la vencedora va ser Anna Noguera amb un temps de 37:23, seguida de Jackeline Gómez (40:09) i Anna Rovira (41:02). Els millors de la Mitja Marató van ser Hugo Figueras amb un temps d'1:18:25, seguit de Ramon Codina (1:18:58) i Jacobo Ibáñez (1:19:09). En noies, Susanna Ballester es va imposar amb un temps d'1:29:04, acompanyada en el podi de M. Teresa Segués (1:34:42) i Alba Meda (1:35:30). El més ràpid a la cursa dels 5 quilòmetres va ser Marc Moreno amb 16:03 davant d'Oriol Marimon i Carles Torrents. I en categoria femenina, triomf per a Marta Martín amb 19:00, seguida d'Anna Torras i Paquita Pérez, que van completar el podi.

El comerç guanya força
Per la seva banda, Igualada Comerç no s'ha volgut perdre la festa amb una nova edició de la Nit de Shopping, una proposta en què els comerços del municipi ofereixen preus especials i activitats nocturnes als aficionats de l'esport i tota la resta de ciutadans. Més de 30.000 persones van gaudir d'una nit de compres, amenitzada per la música i les actuacions dels membres de Ràdio FlaixBac als carrers del centre de la ciutat.
La participació d'enguany s'ha incrementat, i gairebé 3.000 participants en totes les activitats van gaudir dels carrers d'Igualada. Un any més va destacar l'excel·lent participació femenina amb el 50 % del total d'inscripcions. El 70 % dels inscrits provenien de més de 180 municipis diferents, fet que ha reforçat l'aposta de l'Ajuntament d'Igualada en la promoció del municipi.
Pel que fa als més petits, gairebé 500 nens i nenes van gaudir d'una gran festa esportiva amb un increment de la participació respecte l'edició anterior.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Buscador de deportes

Enllaços recomanats: Premis cinema