Guardiola i sis barcelonistes a l´equip ideal de 2009

L'equip ideal de la FIFA el darrer any és clarament dominat pels blaugranes, que són representats per Dani Alves, Carles Puyol, Xavi Hernández, Andrés Iniesta, Leo Messi i Zlatan Ibrahimovic

 16:40  
Guardiola i sis barcelonistes a l´equip ideal de 2009
Guardiola i sis barcelonistes a l´equip ideal de 2009  CRISTOBAL GARCIA

EFE La UEFA ha anunciat avui l'equip ideal de 2009, en què el Barcelona és el gran dominador amb sis jugadors, Daniel Alves, Carlos Puyol, Xavi Hernández, Andrés Iniesta, Lionel Messi i Zlatan Ibrahimovich, a més del seu entrenador, Pep Guardiola, seguit del Reial Madrid, que n'aporta tres, Iker Casillas, Cristiano Ronaldo i Kaká.

La formació ideal, elegida amb més de quatre milions de vots de 320.000 usuaris de la pàgina web de la UEFA -xifra que representa un increment del 30 per cent respecte a l'any passat- es completa amb el jugador del Manchester United Patrice Evra i el capità del Chelsea John Terry.

La gran temporada del Futbol Club Barcelona, campió d'Europa, de lliga i de la Copa del Rei, ha estat reconeguda pels usuaris de uefa.com per elegir la formació ideal, clarament dominada pel futbol espanyol, i en què el capità del Barcelona porta també el braçalet.

El porter del Reial Madrid Iker Casillas repeteix per tercera vegada consecutiva com a millor porter, amb una defensa formada per Daniel Alves, que no estava a l'equip de l'any passat però sí en el de 2007, John Terry i Carlos Puyol, els dos presents en la formació de 2008, i Patrice Evra, elegit per primera vegada.

El centre del camp és per al madridista Kaká, absent de l'onze ideal de 2008 però present en les dues edicions anteriors (2006 i 2007), al costat dels blaugrana Xavi Hernández, elegit fa un any, i Andrés Iniesta, que s'estrena en la formació.

L'argentí Leo Messi, pilota d'or i jugador de la FIFA 2009, repeteix com a integrant de l'atac al costat del seu company d'equip des de l'inici d'aquesta temporada, el suec Zlatan Ibrahimovic, present a l'onze ideal de 2007 i desplaçat el 2008 per l'espanyol Fernando Torres. Els acompanya Cristiano Ronaldo, fix des de 2007

Al capdavant de tots ells, els usuaris de la UEFA han elegit com a tècnic el barcelonista Pepe Guardiola, que reemplaça Alex Ferguson en el lloc, designat com a entrenador ideal el 2008 i 2007.

La UEFA presentarà un xec per valor de 100.000 euros al capità de l'equip ideal de 2009 per a la seva donació al Comitè Internacional de Creu Roja, entitat amb què la federació europea de futbol col.labora des del 1987

  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya