400 persones acomiaden el motorista manresà mort dissabte

La sala Montserrat de Fontanova ha quedat petita amb motiu de la cerimònia que ha tingut lloc aquest matí

 13:07  
El manresà José Luis Pérez en un dels darrers viatges que va fer amb la motocicleta
El manresà José Luis Pérez en un dels darrers viatges que va fer amb la motocicleta ARXIU PARTICULAR

GEMMA ALEMÁN/MANRESA José Luis Pérez Fernández, el motorista manresà que va perdre la vida dissabte en un accident de trànsit a Planoles (Ripollès), ha estat acomiadat avui, a les 11 del matí, a la sala Montserrat de Fontanova per unes 400 persones. Una concentració de motoristes, amics del finat, ha acompanyat el fèretre durant un tram del viatge que l'ha traslladat al Parc de Roques Blanques de Papiol, indret on s'ha incinerat.

El manresà, de 55 anys, era casat, tenia dos fills i una néta. La seva passió eren les motocicletes en totes les varietats, en especial les de velocitat. Per aquesta raó, cada diumenge al matí sortia de ruta amb altres motoristes per les carreteres catalanes. Aquest dissabte, aprofitant que era festiu, se'n va anar amb tres persones més per terres gironines, on va tenir el fatal sinistre que va posar fi a la seva vida.

Ahir, Miquel Àngel Tàpia, propietari del Bar Savoy, el punt de trobada per excel·lència dels motoristes a la capital del Bages, estava de dol. "Era un dels meus millors clients, al qual coneixia molt abans d'obrir el local, ara fa 10 anys. Li encantaven les motos i tothom qui en tenia una sabia qui era el Pepe Luis, com l'anomenàvem afectuosament. Tenia molta experiència conduint motocicletes i havia ensenyat molts dels motoristes que passen per aquí", va recordar. A més a més, era un habitual de les costellades que organitza el bar manresà i, els darrers anys, també havia participat en els viatges amb moto que preparara l'establiment als grans premis de motociclisme que se celebren a Espanya. "Era un amic dels seus amics i és normal que ara tots vulguem anar a donar-li l'últim adéu de la manera que a ell li hauria agradat".

José Luis Pérez també va dedicar una part de la seva trajectòria professional al món del motor, i va treballar durant més de 20 anys com a venedor a l'empresa Motriauto, concessionari de la firma Kawaski a Manresa. Malgrat això, ara fa sis anys va decidir "penjar les botes" i es va incorporar a la plantilla de l'empresa Remi Rent, especialitzada en la venda i lloguer de maquinària per a la construcció i la indústria, on treballava en el departament de serveis tècnics.

El fatal sinistre que va posar fi a la vida del manresà es va produir dissabte a la carretera N-260, al pas per Planoles. Segons van explicar els seus companys de ruta, un error en un revolt va fer que envaís el carril contrari i impactés lateralment amb un tot terreny, de manera que va perdre l'equilibri i es va estavellar frontalment amb un turisme. Els serveis sanitaris que s'hi van traslladar ja no van poder fer res per salvar-li la vida, ja que va morir instantàniament.

  HEMEROTECA

  Galeria de fotos

TEXTO

DESCRIPCION

  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya