ATLAS
La trobada ha tingut lloc aquest matí durant la segona sessió del judici contra el seu pare. Tots han estat cridats a declarar en qualitat de testimonis, i han assegurat que durant els 38 anys que van estar casats els seus pares, la seva mare Mercedes va patir tot tipus de maltractaments físics i psicològics.
El fill menor, Jordi-que pateix una discapacitat psíquica superior al 50% - ha declarat que va veure com els seus pares discutien pel seu divorci, després com el seu pare va agredir la seva mare a terra, i que mentre cridava a la seva germana per a que anés a ajudar-los, es va iniciar un foc a la cuina. La seva mare, diu, va sortir corrent envoltada en flames i el seu marit li va clavar diverses puntades perquè no s'escapés. Jordi va aconseguir escapar també de les flames i va anar a demanar ajuda als bombers. Quan va tornar, el seu pare havia fugit i un veí estava atenent a la seva mare.
Per la seva banda, Yolanda ha dit que sempre ha tingut por del seu pare i que la seva mare ja havia volgut separar-se en diverses ocasions. El dia de l'incendi va anar amb la seva parella al matí a recollir les maletes de la seva mare perquè marxés amb ella.