regió7.cat » Fet Divers
 Notícia anterior   Notícia següent 

La noia de Sallent que va fugir d´un centre de menors es presenta a la comissaria

L'adolescent s'hi va presentar voluntàriament acompanyada del seu company sentimental, de 30 anys

 01:26  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

J. S.SALLENT La noia de Sallent de 14 anys que divendres a la tarda es va escapar d'un centre de menors de Barcelona va reaparèixer ahir a la comissaria dels Mossos d'Esquadra de Manresa. L'adolescent s'hi va presentar voluntàriament acompanyada del seu company sentimental, de 30 anys.
La sallentina, tal com va publicar ahir aquest diari, des de fa unes setmanes està sota la custòdia de la direcció general d'Atenció a la Infància i l'Adolescència (DGAIA) de la Generalitat. Dimecres de la setmana passada havia ingressat en un centre de menors de Barcelona, propietat de la DGAIA. Divendres, al cap de dos dies, la noia es va escapar del centre aprofitant que feia una activitat extraescolar, segons fonts de la conselleria d'Acció Social.

Immediatament, la DGAIA va denunciar la desaparició als Mossos d'Esquadra de Barcelona i als de Manresa. Finalment, ahir la noia es va presentar a la comissaria bagenca juntament amb la seva parella sentimental, després de conèixer el ressò públic de la seva desaparició. Els Mossos, aleshores, van acompanyar-la de nou al centre de menors barceloní.
Es dóna el cas que, abans de ser tutelada per la Generaltiat, la noia ja havia fugit de casa seva, a Sallent, i va ser localitzada dos dies més tard amb la mateixa parella, segons fonts familiars.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad