Diners, joies i targetes

Servei de neteja a bord

Una hostessa d'Air France va robar a passatgers de 142 vols mentre dormien

 23:59  
La companyia francesa s´enfronta a un problema de seguretat als seus vols intercontinentals.
La companyia francesa s´enfronta a un problema de seguretat als seus vols intercontinentals. Arxiu.

EFE Una hostessa de l'aerolínia francesa Air France es va apoderar de béns com joies, rellotges, targetes de crèdit, xecs i diners en efectiu de passatgers als quals robava mentre dormien, en almenys 142 vols.

L'hostessa, Lucie R., de 47 anys i que ha confessat els furts davant la policia, actuava principalment en la classe "business" en vols de llarga distància des de França a diferents punts d'Àsia, segons ha revelat el diari "Le Figaro".

L'hostessa esperava que els passatgers es dormissin per sostreure'ls les seves possessions, especialment diners en efectiu.

La investigació de la policia es va iniciar el passat 5 de gener, quan cinc passatgers d'un Boeing 777 d'Air France entre Tòquio i París van denunciar el robatori d'uns 4.000 euros en divises.

Després de mesos d'investigacions, divendres passat la policia va interrogar l'hostessa, que estava present en els vols en els que s'havien comès robatoris, i que formalment ja està implicada en 26 casos, reconeguts per ella mateixa.

Des del passat gener hi va haver furts en almenys 142 vols, mentre que l´assaltant va confirmar que va iniciar aquesta pràctica delictiva al març de 2009 "per problemes de diners".

Segons va informar "Le Figaro", un investigador va precisar que Lucie portava un tren de vida molt superior al dels seus ingressos i que posseïa joies amb pedres precioses, una aliança de Cartier i un anell de diamants, entre d'altres béns preuats, a més de trobar en seu domicili xecs i targetes de crèdit alienes.

L'hostessa, que es troba sota control judicial, s'enfronta a una llarga condemna per un delicte de robatoris i de temptativa de robatoris agreujats.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya