El RACC és contundent a l'hora de demanar que, en tots els radars, s'especifiqui el límit de velocitat al qual es pot circular. Aquesta informació no només brilla per la seva absència en alguns casos, sinó que, a més, la senyalització més propera genera encara més desconcert.

És el cas del radar de Sant Martí de Torroella de l'eix del Cardener (C-55), entre Sant Joan i Callús. Els avisos de radar que hi ha en els dos sentits de la marxa no tenen incorporat el límit de velocitat (que és de 90 en aquest cas) ni tampoc se n'informa en cap senyal de velocitat situat abans del cinemòmetre.

En sentit Solsona, exactament just abans del radar, hi ha un senyal de final de la limitació a 60, sense que s'aclareixi quin és el límit a partir del qual sanciona el radar. En sentit Manresa, just després de la placa d'avís del radar, hi ha dos senyals de límit de velocitat vinculats als encreuaments de les carreteres procedents de Santpedor i de Callús (per on s'ha de passar a 80 i a 70, respectivament). Un cop superats els encreuaments, arriba el radar, sense que s'informi, però, si ja es pot anar a 90 o no. Just després del radar, un nou límit a 60 genera més confusió.