Mercadona obre una ´botiga per ambients´

L'establiment, un nou concepte de súper de la plaça del Mil·lenari substitueix les instal·lacions del carrer de Barcelona

 09:00  
Interior del nou Mercadona de la plaça del Mil·lenari de Manresa
Interior del nou Mercadona de la plaça del Mil·lenari de Manresa MERCADONA

REDACCIÓ/MANRESA Mercadona va inaugurar ahir a la plaça del Mil·lenari de Manresa un nou establiment, que substitueix les instal·lacions de la cadena al carrer de Barcelona de la capital del Bages. El nou supermercat (amb la mateixa superfície que l'anterior, 1.300 metres quadrats) ha comportat una inversió d'1,5 milions d'euros. Amb tot, el nou Mercadona té una distribució innovadora en els establiments de la cadena, anomenada "botiga per ambients".

Aquest concepte va néixer l'any 2000 amb la voluntat d'optimitzar al màxim l'acte de compra gràcies a la distribució de l'espai, al dis-seny exclusiu de les seccions i a la dotació de més espai perquè el client pugui accedir als productes. A més, afirma Mercadona, aquest model de botigues també és més sostenible, ja que incorpora una il·luminació més eficient, recuperadors de calor i temporitzadors que redueixen fins al 20% el consum energètic.

El nou Mercadona tindrà, en el futur, el doble de places d'aparcament que l'antic, fins a arribar gairebé al centenar.

Els 54 treballadors de la nova botiga provenen del supemercat de la carretera de Barcelona, són veïns de la zona, han rebut un curs de formació i tenen contracte fix. Amb ells, Mercadona ja compta amb 8.200 treballadors a Catalunya, tots amb contracte indefinit.

  HEMEROTECA

Promocions

Parcs Naturals

Parcs naturals

14 guies que t'ofereixen rutes, activitats, flora, fauna, pobles, serveis...

  Galeria de fotos

TEXTO

DESCRIPCION

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya