La postura corporal influeix en la confiança

Treure pit o mantenir l'esquena ferma augmenta la seguretat en un mateix

 10:01  

AGÈNCIESMADRID
Investigadors del departament de Psicologia Social i Metodologia de la Universitat Autònoma de Madrid han demostrat que adoptar una postura corporal de confiança, és a dir, amb l'esquena ferma o traient pit, pot al seu torn produir canvis en la nostra conducta.
Per tal de dur a terme la investigació, van demanar a un grup d'estudiants que pensessin en els seus punts forts o en els seus punts febles mentre mantenien una postura de confiança i mentre es trobaven en una postura de dubte, amb l'esquena encorbada. Després de generar els pensaments sobre fortaleses o debilitats en una d'aquestes dues postures, tots els participants van haver de contestar a una sèrie de preguntes sobre el seu futur professional. Els resultats van demostrar que aquestes avaluacions de si mateixos es van veure determinades pel que havien estat pensant anteriorment. Com un podria esperar, els participants que van estar pensant en les seves fortaleses es van avaluar millor com a candidats que aquells que van pensar en els seus punts febles. El més rellevant de l'estudi va ser que aquest efecte dels pensaments sobre l'avaluació només es va produir quan van tenir una postura de confiança.

  HEMEROTECA

Promocions

Parcs Naturals

Parcs naturals

14 guies que t'ofereixen rutes, activitats, flora, fauna, pobles, serveis...

  Galeria de fotos

TEXTO

DESCRIPCION

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya