La brasilera Larissa Ramos es corona miss Terra

Belleses per una causa converteix la guanyadora en portaveu de Nacions Unides per al medi ambient

 01:55  

EFEBORACAY
La brasilera Larissa Ramos, de 20 anys, va ser coronada ahir miss Terra en el certamen internacional de bellesa que s'ha celebrat a Filipines, al qual es van presentar aspirants d'uns 80 països. L'espanyola Alejandra Echevarría, estudiant de 20 anys i nascuda a Andújar (Jaén), va obtenir la quarta plaça i el títol de miss Foc. Belleses per una causa és el lema d'aquest concurs, que se celebra des del 2001 amb l'objectiu de conscienciar sobre la contaminació del medi ambient i els efectes del canvi climàtic. La guanyadora del certamen rep 20.000 dòlars i es converteix en portaveu de la Fundació Miss Terra i del Programa de Nacions Unides per al medi ambient.

  HEMEROTECA

Promocions

Parcs Naturals

Parcs naturals

14 guies que t'ofereixen rutes, activitats, flora, fauna, pobles, serveis...

  Galeria de fotos

TEXTO

DESCRIPCION

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya