EFELONDRES
La cantant nord-americana Beyoncé va rebre 1,2 milions de lliures (1.358.934 euros) per actuar en la festa privada de la nit de Cap d'Any organitzada per Mutasim Billah, fill del cap de l'Estat libi, Muammar al-Gaddafi. La festa es va celebrar a l'illa caribenya de Saint Barthélemy. Segons el rotatiu britànic Daily Mail, que publica les fotos de la cantant durant l'actuació, vestida amb un ajustat body negre de lluentons i transparències, el concert no va durar més d'una hora. Entre els convidats a aquesta exclusiva vetllada hi havia el marit de Beyoncé, el raper i productor musical Jay-Z, el rocker Jon Bon Jovi, l'actriu Lindsey Lohan i el cantant Usher.
Beyoncé va ser nomenada recentment per la revista Forbes com la famosa menor de 30 anys més rica del món, pels 293 milions d'euros que va ingressar l'any passat. La revista també va situar la parella formada per Beyoncé i Jay-Z en el lloc més alt de la llista dels matrimonis d'Hollywood que van ingressar més diners el 2009, amb 85 milions d'euros, superant Angelina Jolie i Brad Pitt, guanyadors de l'any passat.
L'artista, de 28 anys i candidata a 10 premis Grammy, que es lliuraran el dia 31, va declarar dimarts passat que té ganes de fer un descans: "m'agradaria agafar-me sis mesos i no entrar a l'estudi de gravació. Necessito viure la meva vida, trobar de nou la inspiració".
L'amfitrió de la festa, MutasimBillah, tercer fill del coronel Gaddafi, és també ministre de la Seguretat Nacional de Líbia