Els impulsors del projecte per potenciar els productes catalans Ben Fet! i Produit en Bretagne, projecte homòleg creat fa dues dècades a la Bretanya francesa, s'han reunit per parlar sobre l'ús de la identitat territorial com a palanca econòmica, fer un intercanvi d'experiències i crear vincles per reforçar els dos projectes. La trobada s'ha fet a partir de l'interès mostrat pels impulsors de Produit en Bretagne en el projecte d'àmbit català i impulsat per Pimec Catalunya Central. De fet, el president de la patronal a les comarques centrals, Esteve Pintó, és també el president de Ben Fet!. A la trobada els responsables dels dos projectes van acordar establir un conveni de col·laboració per sumar projectes, esforços i activitats, i exportar junts i compartir mercats.

Pintó va assenyalar que la reunió "ha suposat una gran oportunitat per al projecte i que marcarà un punt d'inflexió. Estic convençut que Produit en Bretagne ens servirà de guia per poder desenvolupar amb totes les garanties el nostre projecte i ens ajudarà a inspirar-nos en conceptes que ens poden ser de referència".

Per la seva banda, Jacques Bernard, president de Produit en Bretagne, va explicar que es tracta de la primera marca regional creada a França i que en aquests moments agrupa més de 300 empreses i uns 1.800 establiments. A més a més, va destacar la importància de les regions europees en el futur, i va deixar palès que "la feina i la col·laboració entre regions, especialment les que tinguin una forta identitat, serà clau per enfortir Europa".