Quan falten pocs dies per al començament de l'Open dels Estats Units, el tennista Rafa Nadal ha tingut aquest dimecres una atípica jornada d'entrenament al cèntric Bryant Park de Nova York, on va jugar fins a quedar amb el tors nu a l'strip-tennis amb diversos models de Tommy Hilfiger, marca de la qual és imatge. La sessió novaiorquesa ha coincidit amb el llançament mundial d'un vídeo que s'ha convertit en tendència a les xarxes socials, on el nou vegades campió de Roland Garros mostra models de roba interior d'aquesta marca, i fins i tot insinua un descobriment de zones íntimes que no arriba a produir-se, amb picades d'ullet de complicitat a la càmera.

Ja al carrer, i en una petita pista al mig del parc que se situa entre l'estació de Grand Central i l'epicentre turístic de Times Square, i davant centenars de turistes atònits, Nadal va començar a jugar contra els perfectes models a un tennis en què, per cada punt fallat, calia llevar-se una peça de roba.

El partit, de tot just mitja hora de durada, no només va captar l'atenció del públic (entre el qual la popular Martha Stewart), sinó que va recórrer tota la gamma de productes que Tommy ha dissenyat inspirats en un esport amb tant estil com el tennis.

La superioritat tècnica òbvia de Nadal, exnúmero 1 del món i amb 14 títols de Grand Slam en el seu haver, li va assegurar no acabar en roba interior com sí que van fer els models Arthur Kulkov i Akin Akman. Les noies, Chanel Iman i Constance Jablonski, tampoc van perdre gaire roba.

No obstant això, Nadal va forçar algunes fallades per exigències del guió per poder fer la campanya publicitària en condicions: encara que va començar vestit ben elegant amb un vestit del dissenyador, del qual és amic fa deu anys, es va treure abans la camisa que l'americana per poder lluir aquest cos que val milions. "Ha estat un moment divertit, ho hem passat bé, jugar als carrers de Nova York no és una cosa que es pot fer cada dia, o sigui que, feliç amb l'esdeveniment. Molt content sent la imatge de Tommy Hilfiger", ha dit.