Renfe torna a posar a la venda aquest divendres a la mitjanit una nova tanda de 25.000 bitllets promocionals a 25 euros que la companyia ve llançant el dia 25 de cada mes per commemorar el 25 aniversari de la posada en servei del primer servei d'Alta Velocitat .

En l'oferta d'aquest 25 d'agost podran comprar-se bitllets per viatjar a qualsevol destinació de la xarxa AVE i Llarga Distància entre el 4 de setembre i el 30 de novembre a www.renfe.com, taquilles, venda telefònica i agències de viatges.

Es tracta de la cinquena tanda de bitllets a 25 euros que Renfe posa a la venda en el marc de la campanya del seu 25è aniversari. Els bitllets es podran adquirir a partir de les 00.00 hores d'aquest divendres.

Un cop s'esgoti la promoció i es venguin els 25.000 primers bitllets es tancarà la campanya fins al mes de setembre. No obstant això, els clients podran seguir beneficiant-se de descomptes de fins al 70% adquirint les ofertes habituals de preus Promo o 4Mesa.

Ample de banda duplicada i bloqueig d'IPS intrusives

El passat mes de juliol, en l'anterior venda promocional, Renfe va avançar la campanya al dia 9 i va reforçar l'oferta amb 10.000 bitllets en oferta extra per facilitar la segona operació sortida de l'estiu. En tot just poc més de mitja hora, entre les 00.00 i les 00.32 hores, la companyia va vendre els 35.000 bitllets, amb un volum de consultes de la pàgina web de més d'un milió, i 1.930.000 de pàgines visitades.

A través d'un comunicat, la companyia ha assegurat que continua millorant el protocol de mesures per a un millor rendiment del seu sistema de venda i reforçat els sistemes d'informació i atenció al client, per tal de facilitar als clients la compra dels bitllets promocionals.

Així, entre altres mesures, Renfe va duplicar l'ample de banda d'Internet per facilitar la venda i perquè la navegació sigui més àgil i fluida, va ampliar els servidors de processos de l'operació de venda, i va bloquejar certes IPs intrusives, a més de reforçar els canals d'informació i atenció al client.

A més, sobre la base de l'experiència dels usuaris en mesos anteriors, Renfe ha llançat una sèrie de recomanacions als clients al seu bloc oficial (blog.renfe.com), com estar prèviament registrat a la web, tenir decidit amb antelació destí i dates de viatge desitjats o esborrar la memòria caché de navegació entre consultes o intents de compra.