ÚLTIMA HORA
L'Assignia Manresa fa oficial el fitxatge de Yanez

Els Tirallongues actuen a la Festa Major de Sant Fruitós i ho faran a Sant Vicenç

 
Els Tirallongues en acció
Els Tirallongues en acció arxiu/ÀNGEL closa

MIQUEL ÀNGEL RAMOS | MANRESA
Després de tres setmanes sense fer-ho, els Tirallongues de Manresa han tornat a actuar. Va ser a Sant Fruitós de Bages amb motiu de la seva Festa Major on van participar juntament amb els Geganters de Sant Fruitós, els Trabucaires i els Bastoners de Rajadell en la cercavila. Van aixecar un pilar de quatre i van continuar juntament amb les altres associacions el recorregut fins davant el parc del Bosquet, on van descarregar amb solvència un tres de sis i una torre de sis. Aquesta actuació serveix de preparació per la propera fita, el 12 de juliol a les 12 del migdia, a Sant Vicenç de Castellet amb motiu també de la Festa Major, on els manresans actuaran conjuntament amb els Castellers d'Esplugues i els Castellers de Cerdanyola.

  HEMEROTECA


  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya