debat

L´avortament, tema d´una xerrada de la jurista Núria Terribas

Anirà a càrrec de Núria Terribas i Sala, jurista i directora de l'Institut Borja de Bioètica (URL)

 08:29  
L´avortament, tema d´una xerrada de la jurista Núria Terribas
L´avortament, tema d´una xerrada de la jurista Núria Terribas  pum

REDACCIÓMANRESA El debat sobre l'avortament en una societat plural és el títol de la conferència que ha organitzat per a dilluns, a les 8 del vespre, a l'auditori de Fundació Caixa Manresa, la delegació de Pastoral Universitària i el Centre de Pensament Cristià de Manresa. Anirà a càrrec de Núria Terribas i Sala, jurista i directora de l'Institut Borja de Bioètica (URL). L'objectiu és posar a debat el tema de l'avortament en un context social en el qual conviuen morals diverses i des del qual cal donar respostes respectuoses amb els drets de les persones.

  HEMEROTECA


  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya