Màrius Serra parla de les capacitats de les persones

 
Màrius Serra parla de les capacitats de les persones
Màrius Serra parla de les capacitats de les persones  JOSEP ROJAS

Una vuitantena de persones van seguir, ahir a la tarda, la xerrada que va fer l'escriptor Màrius Serra a l'auditori de Caixa Manresa amb motiu de les vintenes jornades de treball del Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç del Bages. D'una forma fresca i intentant en tot moment desdramatitzar la percepció que es té dels discapacitats, Serra va explicar a l'auditori com l'havia canviat a ell el fet de tenir un fill amb paràlisi cerebral, que va morir aquest estiu. Serra va revelar com la família havia anat teixint fils de complicitat malgrat les dificultats d'ambdues parts per comunicar-se. El dia que van descobrir que al seu fill li agradava més Si la barqueta es tomba que l'Arri arri tatanet; el mal tracte que van rebre en un restaurant de peix de Gènova o la comprovació que la butaca de primera classe dels vols transoceànics que li agradava tant té exactament la mateixa mida que la de l'habitació de l'hospital en la qual no podia dormir van ser exemples d'una descoberta sobre els sentiments i la realitat que els envolta.

  HEMEROTECA


  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya