ESPECIAL
De 18 i 23 anys

Detinguts dos lladres ´in fraganti´ a la deixalleria de Manresa

Els Mossos van enxampar-los com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb força en grau de tentativa

 17:59  

REDACCIÓ Els Mossos d´Esquadra detenen "in fraganti" 2 persones robant a la deixalleria de Manresa

 

Els Mossos d´Esquadra de la comissaria de Manresa van detenir el 23 d´abril Mohamed G, 18 anys, i un menor d´edat, els dos de nacionalitat marroquina i veïns de Manresa, com a presumptes autors d´un delicte de robatori amb força en grau de temptativa.

 

Els fets van tenir lloc passades les 2 de la tarda del 23 d´abril, quan es va rebre una trucada informant que dos joves havien saltat la tanca de la deixalleria de Manresa. Una dotació de mossos s´hi va adreçar ràpidament i van poder comprovar que, efectivament, hi havia tres joves dins el recinte de la deixalleria remenant un dels contenidors. En veure la dotació, els nois van sortir corrents.

 

Una segona dotació va arribar per tal de donar recolzament i va iniciar la recerca dels joves. Entre les dues dotacions van aconseguir aturar i detenir dos dels nois, mentre que el tercer va aconseguir escapolir-se del lloc.

 

El detingut menor d´edat va passar el dia 23 d´abril a disposició de Fiscalia de Menors i es va deixar sense efecte la seva detenció.

 

El major d´edat, amb antecedents per robatori amb violència i intimidació, va passar a disposició judicial al jutjat d´instrucció en funcions de guàrdia de Manresa el dia 24 d´abril i va quedar en llibertat amb càrrecs.

  HEMEROTECA


  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya