Creu Roja Manresa ha dut a terme una campanya per millorar la qualitat de vida de les persones grans mitjançant noves eines tecnològiques, amb la col·laboració del CAP Bages.

Més de dues dècades després de posar en marxa el servei de Teleassistència Domiciliària (TAD),

la Creu Roja ha volgut donar a conèixer l'ús de serveis tecnològics que poden millorar l'autonomia i la independència de persones grans i altres col·lectius vulnerables, així com aportar tranquil·litat als seus familiars. A més de la TAD, la Creu Roja té actualment el servei de Teleassistència Mòbil, que garanteix l'atenció de la gent gran fora de la llar, i el Localitzador Personal (LOPE), adreçat a persones amb Alzheimer o d'altres deterioraments cognitius en fase lleu o moderada. Els tres serveis garanteixen als seus usuaris una resposta immediata en cas que es trobin en situació d'emergència, durant les 24 h del dia i els 365 dies de l'any.

Per tal de fomentar-ne la utilització, el CAP Bages ha cedit un espai a Creu Roja on ha pogut donar a conèixer aquests serveis.