Fira Nuvis va obrir portes ahir al Palau Firal de Manresa en la seva edició menys clàssica. I és que la demanda hi obliga, perquè el client vol que el seu casament sigui únic i diferent, i això es nota cada cop més en tipus d'estands i en el producte que s'exposa al certamen.

Els vestits de núvia continuen sent blancs, "però no només blancs com abans", ara incorporen altres tonalitats o fins i tot sanefes o dibuixos decoratius de colors, explicava el gerent de Fira Nuvis, Joan Haro. Però les tendències no només estan canviant en la forma de vestir. A l'edició d'enguany hi ha més discjòqueis que mai, i també s'hi han incorporat les Food Tracks (furgonetes ambulants de venda de menjar), que són el darrer boom per fer passar la gana als convidats després del ball. "Els casaments són un sector emergent per a nosaltres", perquè cada cop hi ha més parelles que lloguen aquestes furgonetes on s'elabora menjar dolç i salat, des de cupcakes fins a galetes o gelats. Ho explicaven Eugènia Rehm, de Cupcake, i Lara Serra, de La Xixoneta.

Per la seva banda, Arnau Piñero, de Delay So i Llum, de Sallent, assegura que la demanda de DJ als casaments va a l'alça, i cada cop és més freqüent haver de fer vàries sessions simultànies en llocs diferents dins d'un mateix casament.

També exposava a Fira Nuvis la Gresca, de Manresa, per oferir propostes decoratives fetes a mida per a clients "que volen casaments personalitzats", explicava Núria Gómez. "Volen elements vistosos" que diferenciïn aquest casament d'un altre, i lletres grosses amb els noms dels nuvis.