La calor al parc de l'Agulla sempre és més suportable, i aquest cap de setmana no ha impedit l'arrencada amb èxit de la primera edició de l'Agulla Market. El certamen, que organitzaven El Berenador i Events and Go! a l'espai cedit pel Parc de la Sèquia, ha portat a l'Agulla una vintena de parades, bàsicament de roba, mitja dotzena de food trucks, i diverses activitats a l'aire lliure.

"Ens preocupava que el comerç es mogués i ho ha fet, i a nivell de públic també ha estat tot un èxit", explicava aquest diumenge el responsable d'Events and Go!, Ivan Garcia. Tenia la impressió que paradistes i públic havien quedat contents del certamen, i apuntava la intenció de repetir-lo l'any que ve, fins i tot amb la possibilitat de fer-ne dues edicions: la de final d'estiu, i una altra a la primavera.

L'Agulla Market ha portat centenars de persones entre els dos dies al parc de l'Agulla, especialment als matins i a partir de mitja tarda i fins a la nit, "en un ambient molt familiar" que, a banda de poder comprar, disposava d'una oferta d'activitats, des de ioga fins a zumba, música o tallers per als més petits. Precisament, de cara a futurs certàmens es vol incidir en l'oferta per a la mainada i mirar d'incloure-hi un servei de guarderia (que aquest any finalment no hi ha pogut ser), passejos amb ponis, o un circuit de motocicletes elèctriques a l'espai de fora la gespa. "I a nivell de mercat, podríem afegir-hi més parades i food trucks", apuntava Garcia, tot i la intenció de créixer "moderadament".