En nom de l'empresa Hispano Igualadina, del grup Monbus, Cleto Vázquez i Ricardo Martín van voler deixar clar que és totalment lícit que els usuaris s'organitzin per fer escoltar la seva veu, però també ho és que ho faci la companyia i el seu punt de vista és que «s'ha transmès una visió del servei completament distorsionada».

Vázquez i Martín van assegurar entendre la frustració d'una persona que no pot pujar al bus o que s'espera més del compte en una parada perquè hi ha partit del Barça i la sortida està col·lapsada, «però les dades indiquen que s'han reduït molt les incidències» des que van assumir la concessió el 17 de desembre.

També demanen que es tingui en compte que de la concessió anterior es va heretar el temps de pas dels vehicles, «que és el principal problema que hem tingut en l'execució dels serveis. Els trajectes estaven marcats amb una hora i vint minuts de durada i no s'ajustaven a la realitat en absolut. Es pot fer en 1 hora en els primers serveis del matí i en 1 hora quaranta o cinquanta minuts en hores punta».

Adverteixen que el risc de problemes puntuals continuarà existint perquè «les concessions de serveis públics s'ajusten en allò possible per a la seva rendibilitat», i no es pot demanar a l'Administració que solucioni problemes individuals.