ORDRE DEL DIA

I. PART DISPOSITIVA

1. APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

Aprovació, si escau, de l´esborrany de les actes núm. 3 i 4, que corresponen a les sessions del Ple dels dies 16 i 30 de març de 2017.

2. QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

2.1 Donar compte de la Resolució de l´alcalde, núm. 2391, de 13 de març de 2017, sobre aprovació del Pla Normatiu Municipal de l´Ajuntament de Manresa per a l´any 2017.

2.2 Donar compte de la Resolució de l´alcalde, núm. 2403, de 14 de març de 2017, sobre aprovació del Pla Pressupostari a mig termini referent al període 2018-2019-2020.

2.3 Donar compte de la Resolució de l´alcalde, núm. 2958, de 29 de març de 2017, sobre aprovació de la liquidació del pressupost de l´exercici 2016.

2.4 Donar compte de la Resolució de l´alcalde, núm. 2850, de 23 de març de 2017, sobre aprovació de l´expedient de modificació de crèdits núm. 4/2017, dins del Pressupost municipal vigent.

2.5 Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 2835, de 23 de març de 2017, sobre nomenament d´una persona com a funcionària interina Tècnica de Grau Mitjà de Gestió Especialitzada, per substituir una part de jornada, a partir del 28 de març de 2017.

2.6 Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 3079, de 3 d´abril de 2017, sobre contractació en règim laboral temporal i pel procediment de màxima urgència, d´una persona per realitzar tasques de tècnica especialista adscrita a la Secció d´Esports.

2.7 Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 3337, de 10 d´abril de 2017, sobre nomenament d´una persona com a funcionària interina Tècnica de Grau Mitjà de Gestió Especialitzada, per substituir una part de jornada, a partir del 19 d´abril de 2017.

2.8 Donar compte de la Resolució de l´alcalde, núm. 3121, de 5 d´abril de 2017, sobre incoació d´expedient per a la concessió de la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cívic al senyor Josep Rueda Cruz.

2.9 Donar compte de la Resolució de l´alcalde, núm. 3187, de 6 d´abril de 2017, sobre cessament, a petició pròpia, del senyor Francesc de Puig i Viladrich, com a Responsable de Presidència, amb efectes del dia 18 d´abril de 2017.

2.10 Donar compte de l´informe trimestral de Tresoreria sobre la llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la llei 3/2004 de 29 de desembre, per la qual s´estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials (1r trimestre 2017).

2.11 Donar compte de la Resolució de l´alcalde, núm. 3188, de 6 d´abril de 2017, sobre delegació expressa en la regidora Anna Crespo Obiols per autoritzar un matrimoni civil el dia 6 de maig de 2017.

2.12 Donar compte de la Resolució de l´alcalde, núm. 3445, de 13 d´abril de 2017, sobre substitució de l´alcalde titular per la primera tinent d´alcalde, els dies 14, 15, 16 i 17 d´abril de 2017.

3. ALCALDIA - PRESIDÈNCIA

3.1 Dictamen sobre aprovació, si escau, de la concessió, a títol pòstum, de la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cultural a Joan Soler Foyé.

3.2 Dictamen sobre aprovació, si escau, de la suspensió del Registre d´Unions Estables no Matrimonials de Parella de l´Ajuntament de Manresa.

4. ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

4.1 Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

4.1.1 Dictamen sobre aprovació, si escau, de la celebració de l´acte institucional en relació a les polítiques d´igualtat LGTBI.

4.1.2 Dictamen sobre aprovació, si escau, de l´adhesió de l´Ajuntament de Manresa a la Xarxa de Municipis LGTBI de Catalunya, i del Document Marc.

4.2 Regidoria delegada de la Dona.

4.2.1 Dictamen sobre aprovació, si escau, del II Pla d´Igualtat de Gènere de l´Ajuntament de Manresa (2017-2020).

5. ÀREA D´HISENDA I GOVERNACIÓ

5.1 Regidoria delegada d´Hisenda i Organització

5.1.1 Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de l´import de la subvenció nominativa prevista en el pressupost del 2017, a atorgar a diverses entitats veïnals.

5.1.2 Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de l´acord adoptat pel ple de la corporació, de 16 d´octubre de 2014, de la classificació del sector públic depenent de l´Ajuntament de Manresa.

5.1.3 Dictamen sobre aprovació, si escau, de l´autorització al Consorci del Bages per a la Gestió de Residus per a contractar, amb caràcter interí, una persona per a ocupar un lloc de treball que ha quedat vacant.

5.1.4 Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l´expedient de modificació de crèdits núm. 5/2017, dins el pressupost municipal vigent.

5.1.5 Dictamen sobre aprovació, si escau, de l´actualització del Pla de Sanejament financer 2014-2019.

5.2 Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

5.2.1 Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la plantilla de personal per a l´any 2017.

6. ÀREA DE TERRITORI

6.1 Regidoria delegada de Planejament i Projectes Urbans

6.1.1 Dictamen sobre aprovació definitiva, si escau, del projecte d´obres complementàries i refós d´obres bàsiques d´urbanització (Modificació). Pla parcial Plana del Pont Nou.

7 PROPOSICIONS

7.1 Proposició del Grup Municipal de la CUP per demanar Manresa municipi compromès amb la Banca ètica.

7.2 Proposició dels Grups Municipals d´ERC, CDC, CUP, DM i del regidor Miquel Davins, de suport als 40 anys del Congrés de Cultura Catalana.

7.3 Proposició dels Grups Municipals de CDC, ERC, CUP, C´s, DM i del regidor Miquel Davins, de suport a la Plataforma "Trans*Forma la Salut", per a un nou model de salut.

7.4 Proposició dels Grups Municipals de CDC, ERC, DM i del regidor Miquel Davins, de rebuig a la sentència del TSJC: La Justícia no és política.

7.5 Proposició dels Grups Municipals de CDC, ERC, DM i del regidor Miquel Davins, en relació a la sentència del Tribunal Constitucional relativa a l´impost sobre l´increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana.

8. ASSUMPTES SOBREVINGUTS

II. CONTROL DE L´EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

9. Donar compte de les resolucions dictades per l´alcalde i els regidors i regidores delegats de l´Alcaldia des de l´anterior donació de compte al Ple municipal.

10. Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 12, 13, 15, 16 i 17, que corresponen als dies 7, 14, 21 i 28 de març i 4 d´abril de 2017, i de l´acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 9, del dia 14 de febrer de 2017.

11. PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L´EQUIP DE GOVERN