El Parc de la Sèquia de Manresa ha estrenat enguany una nova imatge de marca. Molt més neta i senzilla, i adaptada als nous temps. Amb aquest canvi d'imatge es vol posar de relleu i fer més notori el què diferencia el parc: la Sèquia.

També han estrenat lema, "L´aigua és el camí", que lluïrà tot el personal a partir d'ara amb uns nous uniformes on s'hi pot llegir aquest lema.

Paral·lelament, s'ha treballat per tenir una nova pàgina web (www.parcdelasequia.cat), amb una imatge més simple, i que sigui molt intuïtiva. S'hi pot trobar informació dels equipaments que conformen el Parc de la Sèquia, de les activitats que organitza (agenda, Transèquia, Viu el Bages), un apartat blog amb temes relacionats amb l'aigua, i un espai de Servei Educatiu adreçat a les escoles.

Alhora, s'hi ha inclòs un servei de venda online . Una novetat que permetrà l'equipament ser més àgils, arribar a molta més gent i, sobretot, gestionar les activitats més fàcilment. Aquest apartat s'ha pogut fer gràcies a un acord amb BagesTerradeVins, que ha creat una plataforma que permet la comercialització de productes turístics.

Actualment, només es pot consultar en català, però durant el mes d'agost s'activarà també en castellà, anglès i francès.