BMW 535I AUTOMATIC

Un BMW d´alta volada

Els reglatges elèctrics proporcionen un grau de confort només a l'abast dels millors cotxes del mercat

 16:37  
BMW 535 Automatic.
BMW 535 Automatic. km77.com

JOAN ROSSINYOL Qui tria un BMW fa una elecció segura. La fórmula de la marca bavaresa és prou coneguda, però no per això ha deixat de tenir atractiu. El nou Sèrie 5 és un perfecte exemple d´aquesta evolució constant i perfectament calculada que fa que entre una generació i una altra de qualsevol dels models de BMW no hi hagi un canvi espectacular, però sí diferents modificacions que són perceptibles tant des del punt de vista estètic com també a l´hora de valorar el rendiment mecànic i el comportament dinàmic del cotxe. Pel que fa la imatge, el nou Sèrie 5, vist des del frontal, recorda el seu germà gran, però en canvi a la part del darrere té un toc dinàmic molt característic, amb menys voladís que el model anterior. La carrosseria del nou BMW Sèrie 5 fa una llargada de 4,89 metres i és clarament més gros que el seu antecessor, tot i que a l´interior no es percep cap guany substancial d´espai en les places del darrere.

Una sala d´estar rodant

Pot semblar exagerat afirmar que l´habitacle del Sèrie 5 és una mena de sala d´estar rodant, però acomodar-se en els extraordinaris seients opcionals Confort d´aquest cotxe ja ens fa percebre la conducció des d´una altra perspectiva. En efecte, la infinitat de reglatges elèctrics que permeten aquestes butaques i, sobretot, uns recolzacaps que tenen un coixí afegit a la part del davant que fa que en repenjar-hi el cap notem un tacte molt esponjós a la zona del clatell proporcionen un grau de confort només a l´abast dels millors cotxes del mercat.

El pas dels quilòmetres es fa pràcticament imperceptible asseguts en aquests seients. Tenen, a més, un dispositiu que adapta la curvatura del respatller a la forma de l´esquena, sistema de ventilació per evitar la suor a l´estiu, i també calefacció a l´hivern És una opció clarament recomanable.

El lloc de conducció es completa amb un volant molt ben situat, un generós recolzapeus per al peu esquerre i el sistema que projecta certes informacions del quadre en el parabrisa (com el límit de velocitat de la via per on circulem, la velocitat instantània o les ordres del navegador si hem fixat una ruta), perquè així el conductor tingui sempre la vista posada a la carretera i no es distregui per res.

Com que el Sèrie 5 porta fre d´estacionament elèctrics (de manera que la tradicional palanca desapareix i deixa lloc a un petit tirador de plàstic), la consola central té ara diferents espais en els quals es poden deixar objectes. A la mateixa zona hi trobem també el comandament giratori de l´i-Drive, que controla diferents funcions del cotxe (com el navegador o l´equip de so, entre altres). Funciona també mitjançant ordres donades amb la veu. Un aspecte molt interessant d´aquest sistema és que integra el manual d´instruccions en suport digital i el pot mostrar a la pantalla de la consola.

No cal dir que la qualitat de tots els materials de revestiment interior del Sèrie 5 s´acosta molt a la perfecció, i que l´aïllament acústic de l´habitacle és simplement magnífic.

El seient del darrere està dissenyat perquè hi viatgin només dos adults. L´eventual ocupant de la plaça del mig haurà de separar molt les cames per culpa de l´ampli túnel central del cotxe i, a més, veurà que el seu respatller és molt més dur que els altres.

Mecànica d´alta volada

Ens hem posat al volant del BMW 535i. Sota el capó d´aquesta versió trobem un magnífic motor de gasolina de sis cilindres en línia. Una mecànica de funcionament suavíssim però també plena de força per poc que li exigim que ens en doni. Un propulsor de gasolina de 3.5 litres de cubicatge per força ha de consumir, i només si vigilem molt a l´hora d´accelerar i de mantenir el cotxe dins els límits de velocitats vigents aconseguirem que l´ordinador de ruta ens mostri unes mitjanes raonables. La veritat és que un es deixa arrossegar per la fantàstica capacitat d´acceleració d´aquest cotxe, que es mou amb una agilitat més pròpia d´un esportiu que no pas d´una elegant berlina. La unitat de la nostra prova incorporava, a més, un fantàstic canvi automàtic de 8 velocitats.

  HEMEROTECA
El Trànsit
AmpliarAmpliar informació
El Trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

Cotxes

Bmw X6 Negro, año 2010, 20100 kms, Diesel, transmi

Bmw X6 Negro, año 2010, 20100 kms, Diesel, transmisión automatic, cv, Asiveure més

Audi A4 Azul, año 2006, 142200 kms, 5 puertas, Die

Audi A4 Azul, año 2006, 142200 kms, 5 puertas, Diesel, transmisión manual,veure més

Audi A4 Azul, año 2006, 1 kms, Diesel, transmisión

Audi A4 Azul, año 2006, 1 kms, Diesel, transmisión manual, cv,
Precioveure més

Dacia Logan Azul, año 2009, 35000 kms, 5 puertas,

Dacia Logan Azul, año 2009, 35000 kms, 5 puertas, Diesel, transmisión manuveure més

Peugeot 206 Gris, año 2005, 86000 kms, Diesel, tra

Peugeot 206 Gris, año 2005, 86000 kms, Diesel, transmisión manual, cv, Aiveure més

Seat Ibiza Amarillo, año 2000, 55000 kms, 3 puerta

Seat Ibiza Amarillo, año 2000, 55000 kms, 3 puertas, Gasolina, transmisiónveure més

Citroen Berlingo Gris, año 2006, 140000 kms, Diese

Citroen Berlingo Gris, año 2006, 140000 kms, Diesel, transmisión manual, veure més

Mercedes Clase E Plateado, año 2004, 66000 kms, 4

Mercedes Clase E Plateado, año 2004, 66000 kms, 4 puertas, Diesel, transmiveure més

Aixam 741 Gris, año 2007, 40000 kms, 2 puertas, Di

Aixam 741 Gris, año 2007, 40000 kms, 2 puertas, Diesel, transmisión manualveure més

Volkswagen Golf Negro, año 2006, 89000 kms, Diesel

Volkswagen Golf Negro, año 2006, 89000 kms, Diesel, transmisión automatic,veure més

Seat Leon Rojo, año 2003, 136000 kms, 5 puertas, D

Seat Leon Rojo, año 2003, 136000 kms, 5 puertas, Diesel, transmisión manuaveure més

Renault Clio Negro, año 2007, 12800 kms, 3 puertas

Renault Clio Negro, año 2007, 12800 kms, 3 puertas, Diesel, transmisión maveure més

Acura TL Azul claro, año 2008, 88778 kms, Diesel,

Acura TL Azul claro, año 2008, 88778 kms, Diesel, transmisión automatic, veure més

Renault Megane Azul, año 1998, 133000 kms, 5 puert

Renault Megane Azul, año 1998, 133000 kms, 5 puertas, Gasolina, transmisióveure més

Mini Cooper Rojo, año 2009, 68000 kms, 3 puertas,

Mini Cooper Rojo, año 2009, 68000 kms, 3 puertas, Diesel, transmisión manuveure més

Bmw X3 Gris, año 2004, 85000 kms, 5 puertas, Diese

Bmw X3 Gris, año 2004, 85000 kms, 5 puertas, Diesel, transmisión automaticveure més

Seat Leon Blanco, año 2008, 65000 kms, Diesel, tra

Seat Leon Blanco, año 2008, 65000 kms, Diesel, transmisión manual, cv, Aiveure més

Citroen C Crosser Azul, año 2007, 81300 kms, Diese

Citroen C Crosser Azul, año 2007, 81300 kms, Diesel, transmisión manual, veure més

Volkswagen Golf Gris, año 2005, 33000 kms, 5 puert

Volkswagen Golf Gris, año 2005, 33000 kms, 5 puertas, Gasolina, transmisióveure més

Volkswagen Golf Azul, año 2001, 124000 kms, Diesel

Volkswagen Golf Azul, año 2001, 124000 kms, Diesel, transmisión manual, cveure més

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Eleccions Generals 2011