Esportivitat escandinava

La línia més dinàmica de la marca de Göteborg s´incorpora a les gammes S60, V60 i XC60

25.04.2013 | 14:27
Esportivitat escandinava
Esportivitat escandinava

Les noves versions R-Design dels Volvo S60, V60 i XC60 es caracteritzen per una aparença esportiva molt atractiva, un xassís dinàmic centrat en oferir sensacions al conductor i un motor de fins a 329 cv amb opció de rendiment Polestar. Els tres cotxes R-Design - inclòs el XC60 - compten ara amb un frontal únic, i amb un nou disseny dinàmic. La graella frontal és de color mat i lluiex l´emblema R-Design, situat en diagonal. Les llums DRL en les cantonades exteriors emfatitzen la baixa altura i amplada del vehicle mentre que els gruixuts passos de roda davanters també contribueixen a reforçar el caràcter esportiu del cotxe. Altres detalls característics d´aquestes versions són les llandes Ixion, disponibles en un nou disseny de 19 polzades o 20 polzades, i el seient esportiu, que ve de sèrie en els R-Design. Aquests seients estan revestits d´una barreja de tèxtil negre Nubuck i de cuir perforat, amb el logotip R-design brodat de color blau.
També hi ha disponibles uns seients realitzats integrament en cuir. Finalment, el panell d'instruments digital ofereix la possibilitat de canviar entre tres dissenys amb diferent configuració i funcionalitat; Elegance, Eco i Performance. L'opció Elegance compta amb un color blau brillant. Els models R-Design es poden combinar amb tots els motors disponibles de les versions estàndard. La gamma abraça des del dièsel D2 de 115 CV (no disponible en el XC60) fins al de 3.0 litres, T6 gasolina de sis cilindres, turbo amb 304 CV i 440 Nm de parell. Tot i això, els clients poden augmentar el rendiment dels seus Volvo fins a 329 CV si s´opta pel software Polestar que reforça el pedal esportiu de l'accelerador, de disseny especial, amb 25 cavalls més.

El xassís Sport R-Design s'ha rebaixat 15 mm. en comparació del xassís dinàmic en el S60 i V60 estàndard i ´ha augmentat la rigidesa de les molles en un 15%.

El R-Design S60 i V60 disposen d'amortidors del darrere monotub, amb alimentació de compressió i retorn de l'amortiment a través de la mateixa vàlvula. Això ofereix un moviment més ràpid del fluid que fa que l'amortidor respongui més ràpidament. El xassís XC60 R-Design és també més rígid que al cotxe estàndard i té propietats de conducció més dinàmiques sense comprometre el confort de marxa. Els ressorts dels amortidors i barres estabilitzadores s´han ajustat per ser més durs. El resultat és un millor control, una millor conducció esportiva i una major adherència del vehicle a l´asfalt.

Motor

HONDA: Una àmplia visió de futur
HONDA: Una àmplia visió de futur

HONDA: Una àmplia visió de futur

Honda presenta un extens catàleg de novetats amb les quals marca el futur sobre les dues rodes

Peugeot 308 GT 2.0 BlueHDI 180 EAT8: Caràcter i dinamisme

Peugeot 308 GT 2.0 BlueHDI 180 EAT8: Caràcter i dinamisme

La nova línia redissenyada demostra audàcia i intensifica tots els sentits

LEXUS LC500H: Prestacions eficients

LEXUS LC500H: Prestacions eficients

Lexus combina en l'LC50H tota la capacitat tecnològica de la seva gamma híbrida amb el luxe més...

Hyundai Kona: reforç tot terreny

Hyundai Kona: reforç tot terreny

La marca entra amb força en el creixent segment del SUV-B amb un model que reuneix tots els...

L'últim El més llegit
Enllaços recomanats: Premis cinema